05.07.2014 potverdikkiee

05-07-2014 om 23:12 uur Gesloten

Potverdikkie, mag ik even balen (alweer...)?!

Grommmm.... ik ben verdrietig en zo onzeker!
Ik bid en duim heel hard dat ik dinsdag gewoon naar huis kan.. Want mn lichaam gooit net in de laatste dagen roet ik het eten.. Ik zal even bij het begin beginnen..

Vanmorgen na een nacht van 6u slaap fit wakker geworden, ik dacht, wauw dit wordt een mooie dag! Ik heb om 12u visite gehad van mn vader, zijn vriendin en mijn lieve oma. Bijgepraat en wel. Het was ondanks dat ik op dit bezoek een beetje tegenop zag, gezellig! Geen gezeur niks... Ook aan hun visite kwam een eind en ik werd daarna heeeeel moe (last van mn hoge suiker), dus ik heb even geslapen, nou ik wou even, maar die even is twee uur geworden.. Ik werd moeilijk wakker en had al een raar  gevoel in mn lichaam.. Suiker was goed (8.1) dus negeerde het.. Na het eten was het gevoel nog niet weg en ik begon vol te zitten met slijm, en ineens ging het door mn hoofd; shit !!................... slijm  ophoesten ......... uitspugen ........... en ja hoor ........... een bloeding......... meteen zoveel mogelijk eruit gehoest en opgevangen in een bankje! Meteen op het knopje gedruk en gemeld bij verpleging! Ze heeft de arts meteen gebeld en hij vertelde dat het niet erg was als het nu ook stopte! En dat doet het gelukkig wel tot nu toe, ik duim dat de bloeding nu ook weg blijft anders moeten ze er iets aan gaan doen vertelden ze! Wat ze daar precies mee bedoelen weet ik niet en heb ik expres niet naar gevraagd! 

Ik hoop zo dat ie weg blijft en ik dinsdag gewoon naar huis mag...

Wat een domper vanavond!

De reacties zijn gesloten.
05-07-2014 om 23:59 uur

Ach meid da's niet leuk!!!!
Hoop ook dat t gestopt blijft en dat je weer opknapt!! En dat je kunt slapen vannacht!
Enne, je mag gerust balen hoor en dat hier uiten, want t is ook niet niks!
Knuffels

06-07-2014 om 08:11 uur

Saskia,

Ik hoop dat je nacht "goed"was en dat het bloeden is gestopt.

06-07-2014 om 16:48 uur

Goedemiddag meis, ik lees het net, dat is ff balen zeg, daar zit je nie op te wachten. Ik hoop voor je dat er inmiddels geen bloeding meer is geweest. Veel beterschap en toi toi toi. Ik duim voor je. Knuffel

06-07-2014 om 17:02 uur

Hoe is het nu Saskia? Ik hoop dat je geen bloedingen meer hebt gehad!