Vakantieruil

21-07-2014 om 13:01 uur

Gedurende deze zeer warme dagen heb ik, net zoals heel veel anderen, alleen maar zin om naar zee te gaan. Helaas is dat niet te mogelijk. Geen geld voor.
En dan gaan alle radertjes in mijn hoofd weer heel hard werken. Stel dat er ergens aan zee, IJselmeer of waddeneilanden iemand woont, die net als ik alleenstaand (2 personen ook mogelijk) is en het juist heel leuk vindt om eens een weekje bij de zee weg te zijn. Nou misschien ligt daar dan een basis om bv volgend jaar met iemand te ruilen van woning?? Zijn er mensen die hier interesse in hebben? Dan hebben we een jaar om elkaar te leren kennen bv. Het is maar een idee.
Bij serieuze reacties kunnen we meer gegevens uitwisselen. Ik wil geen grote gezinnen, daar is mijn woning niet zo geschikt voor. Ook geen huisdieren. verder sta ik voor veel open.
Ik heb een traplift en je mag mijn scootmobiel gebruiken indien nodig.
Zelf woon ik in Tilburg.
Voor degene die dit lezen, misschien kennen jullie wel iemand die dat zou willen???

Nog een mogelijkheid: misschien ga je zelf met vakantie en denk je, nou het zou wel fijn zijn als er iemand in die tijd in mijn woning of appartement wil, dat kan natuurlijk ook  :)

Login of registreer om te reageren
21-07-2014 om 14:47 uur

He,
Wat een onwijs leuk en origineel idee! Ik kan je zelf niet helpen helaas, woon terug bij m'n ouders in wegens mijn gezondheid. Maar ik hoop wel dat je iemand vindt!

Login of registreer om te reageren
21-07-2014 om 19:34 uur

Dank je wel Sien, jij ook succes.

Login of registreer om te reageren
21-07-2014 om 20:24 uur

Wat een geweldig idee !!!!als iemand naar strijpS in eindhoven wil en zelf in de buurt van de kust woont.....van harte welkom

Login of registreer om te reageren
21-07-2014 om 21:04 uur

Dank je Emsepems, zal het eens bekijken, maar ruilen met iemand die dezelfde beperkingen heeft als ik, blijft voor mij de insteek.

Login of registreer om te reageren
24-07-2014 om 20:33 uur

Helaas moet ik een aanvulling doen op mijn oproep.
Gisteren ben ik voor het eerst in 2 jaar weer eens een dagje naar het strand geweest en dat kon alleen omdat een kanjer van een vriendin me daarbij geholpen heeft, anders had ik de zee niet gezien. Zij heeft me de langzaam glooiende asfalt duinovergang over gepraat (ik met rollator), zij heeft mijn tas, parasol en de rollator over het mulle zand gesleept en zij heeft twee strandbedden gehaald en dat was de heenweg nog maar, ook op de terugweg was ze er voor me.
Wat ik hier van geleerd heb is dat ik dan wel een zee freak ben, maar dat als er al iemand is die met me zou willen ruilen van huis/flat voor 'n week, het dus niet persé aan zee hoeft te zijn  :@

Login of registreer om te reageren
24-07-2014 om 21:14 uur
Reactie op Lia53

Ja doe ik  :)

en als je je aan zee wel goed voelt, is dat toch een mooie optie. Je hoeft niet t strand op, lekker op een bankje op de boulevard is ook heerlijk toch?

Login of registreer om te reageren