Waar de spanning op loopt.

06-08-2014 om 14:02 uur

Nog welgeteld 17 dagen.
Vandaag heb ik de muziek ingeleverd voor tijdens de ceremonie op het gemeentehuis, end at was het laatste wat we voor de gemeente moeten regelen.

Ook ben ik sinds deze week weer aan het werk na mijn 2 weken vakantie!
Het was even een pittige start maar gevolgd door 3 vrije dagen, hoor je mij niet klagen!

Qua astma ben ik op dit moment gelukkig stabiel.
Ik had drie weken terug even een pittige aanval gevolgd door wat paniek van mijn kant, wat me een ritje huisartsenpost opleverde, maar niets ernstigs.

Wel heb ik inmiddels besloten om per september het paardrijden weer op te pakken.
Dit omdat het zo erg jeukt dat ik echt weer moet gaan rijden, en ik de lichaamsbeweging ook wel kan gebruiken! 1x per week een uurtje rijden klinkt heerlijk, maar ik begin eerst met een ronde privelessen van een half uur, waardoor ik over mijn lichte angst kan komen voor vallen. Bij mijn laatste keer dat ik een valpartij had, zat het zadel los dus was het min of meer mijzelf eraf gooien of eraf gegooid worden.
En dat heeft me toch best angst aangejaagd, waardoor ik telkens zodra een paard een beweging maakte waar ik niet op geanticipeerd had (ineens uitwijken of ineens sneller gaan) dat ik bang werd. En dat moeten we er eerst maar eens eventjes uit krijgen.

Hopelijk gaan de komende twee weken snel, want dan heb ik mijn laatste avonddienst alweer gehad en heb ik 1 week verlof rondom de bruiloft.

De laatste puntjes op de i zetten en dan hopelijk een beetje achterover leunen en het op me af laten komen, dat klinkt best goed.

Tot snel weer!
En natuurlijk als de grote dag is geweest, volgen de foto's!

:W :W

Login of registreer om te reageren