Breien

02-11-2014 om 16:51 uur

Ik ben sinds een paar weken aan het breien. Schijnt heel hip te zijn... Krijg al veel aanvragen van de familie om wat te maken.

ZO kom ik de avonduren wel door... en is nog best ontspannend..

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 16:53 uur

Ik vind het ook leuk om te doen.
Volgens mij is haken momenteel nog hipper...hihi.
Maar gewoon doen waar j lekker van ontspant

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 17:08 uur

Hé leuk, ik heb sinds 2010 een sokkenbreiverslaving!  :?
Sokken sokken sokken, altijd een sok op de pennen!
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 17:18 uur

Leuk oma Akke! Mijn zwager is boer en heeft niemand meer in de familie die het goed kan, maar wil (vooral in de winter voor in zijn klompen en laarzen) wel graag de ouderwetse 'geitenwollen' sokken. Kan ik ze bij jou bestellen? Dan ga ik navragen welke maat hij heeft. Tegen vergoeding natuurlijk

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 20:56 uur
Reactie op maraikie

Leuk oma Akke! Mijn zwager is boer en heeft niemand meer in de familie die het goed kan, maar wil (vooral in de winter voor in zijn klompen en laarzen) wel graag de ouderwetse 'geitenwollen' sokken. Kan ik ze bij jou bestellen? Dan ga ik navragen welke maat hij heeft. Tegen vergoeding natuurlijk

als oma ze niet kan breien, kan ik ze wel krijgen in mijn verzorgingshuis, volgens mij zijn ze 7.50 per paar. van die lekkere ouderwetse boerensokken.... voor een boer!

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 22:27 uur
Reactie op maraikie

Leuk oma Akke! Mijn zwager is boer en heeft niemand meer in de familie die het goed kan, maar wil (vooral in de winter voor in zijn klompen en laarzen) wel graag de ouderwetse 'geitenwollen' sokken. Kan ik ze bij jou bestellen? Dan ga ik navragen welke maat hij heeft. Tegen vergoeding natuurlijk

Als je ze snel wilt hebben zou ik gebruik maken van de service van Emsepems!  ^O^
Als het niet uitmaakt kom je onderaan mijn lijstje. Ik zit niet de hele dag te breien hoor!
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
03-11-2014 om 08:16 uur

[quote author=Oma Akke link=topic=12937859.msg479762#msg479762 date=1414963656]
Ik zit niet de hele dag te breien hoor!
Oma Akke
[/quote] aan je avator te zien geloof ik daat niks van...

Login of registreer om te reageren
08-11-2014 om 19:40 uur
Reactie op emsepems

aan je avator te zien geloof ik daat niks van...

Ik zou die kat er graag bij hebben!

Reactie op Hanna41

Ik zie het volgens mij zit ze de hele dag te breien... ;-)

Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil (of zoiets). Waar die paardentand nou vandaan komt....

Reactie op Marcus

Kreeg vroeger wel veel commentaar dat ik kan breien, kleding patronen kan tekenen en kleding maakte. Mijn moeder was docente in draad en naald vakken. Vind het nog steeds leuk om te breien. Nu stoffeer ik tegenwoordig mijn oude meubeltjes en maak ik mijn gordijnen zelf.

Ik vind breiende mannen leuk!!!!  :Y

Oma Akke

Login of registreer om te reageren
08-11-2014 om 19:42 uur

[quote author=Oma Akke link=topic=12937859.msg480881#msg480881 date=1415472036]
Ik vind breiende mannen leuk!!!!   :Y
[/quote]

Dat heb ik inderdaad echt heel veel te horen gekregen van vrouwen _O-

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 20:57 uur
Reactie op Hanna41

Ik ben sinds een paar weken aan het breien. Schijnt heel hip te zijn... Krijg al veel aanvragen van de familie om wat te maken.

ZO kom ik de avonduren wel door... en is nog best ontspannend..

echt leuk zo'n hobby!! snap je familie wel  :+

Login of registreer om te reageren