IDEE

24-11-2014 om 12:25 uur

IS HET EEN IDEE DAT WE VOOR MENSEN DIE WILLEN STOPPEN MET ROKEN EN EEN LONG AANDOENIGN HEBBEN EEN SPCIALE TOPIC ER VOOR MAKEN  EN OOK AAN GEVEN WAAROM HET BELANGRIJK IS OM TE STOPPPEN EN DAT WE ZE KUNNEN STIMULEREN OM DOOR TE ZETTEN MET NIET ROKEN?

Login of registreer om te reageren
24-11-2014 om 13:01 uur

Je shift toets zit klem.

Login of registreer om te reageren
25-11-2014 om 01:02 uur
Reactie op emsepems

hahaha  :+

sorry ik had de caps ergens anders voor nodig en ben jet totaal vergeten om het uit te zetten. wat niet de bedoeling c.q op zet,

Login of registreer om te reageren
24-11-2014 om 13:44 uur

k Geloof dat we al meer mensen gesteund hebben in hun eigen topic..................

Login of registreer om te reageren
26-11-2014 om 11:30 uur

We willen zoveel mogelijk mensen helpen met welk (long)probleem dan ook. Een ieder is dan ook vrij hier een topic voor te openen waar in de ondersteuning gegeven kan worden.

Het hoeft wat mij betreft niet perse centraal.

Login of registreer om te reageren
02-12-2014 om 11:52 uur
Reactie op Stardust

We willen zoveel mogelijk mensen helpen met welk (long)probleem dan ook. Een ieder is dan ook vrij hier een topic voor te openen waar in de ondersteuning gegeven kan worden.

Het hoeft wat mij betreft niet perse centraal.

mooi om te weten.  waar kan ik dan zo topic het beste beginnen onder onstpannig?

Login of registreer om te reageren
02-12-2014 om 12:05 uur
Reactie op keitje

mooi om te weten.  waar kan ik dan zo topic het beste beginnen onder onstpannig?

Ik denk onder COPD? Ontspanning is meer voor gezellig kletsen, spelletjes, delen van hobbies, foto's etc. Soms komt er iets van een longaandoening ter sprake maar dat is net zoals het dan uitkomt...
Ik ben bang dat je topic over roken dan 'verdrinkt' tussen de andere topics die meer ter sprake komen binnen het board ontspanning en dat zou jammer zijn van je topic. Ik denk ook dat je mensen met wie je het er over kunt hebben, meer tegen zult komen binnen het board COPD.

Login of registreer om te reageren