Forumgame: Vragenuurtje: #35

04-04-2015 om 19:37 uur

En de vorige vraag was van Daysy

Waar zou je afstand van willen doen als je iemand daarmee ontzettend zou kunnen helpen?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 16:08 uur

Moeilijke vraag. Ik zou van bijna alles wel afstand doen mits ik daardoor niet zelf een probleem krijg natuurlijk. Als ik iemand zou kunnen helpen met kleding zou ik die zo weg geven of met studieboeken (hoewel ik die dus juist ook zelf nodig heb) eigenlijk zou ik bijna alles wel weg geven.

Sta jij zonder aarzelen voor iedereen klaar en waarom wel niet?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 18:07 uur

Ja ik sta zonder aarzelen voor iedereen klaar, het gaat wel eens fout maar daar mag een ander nooit de dupe van worden. Kijk om je heen in de maatschappij het is vreselijk al die anonimiteit erg jammer vind ik dat. In deze context mijn volgende vraag.

Vindt je dat iedereen een tweede kans verdient ?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:34 uur

Een tweede sowieso, iedereen is mens en kan wel eens een fout maken. Als we elkaar geen tweede kans meer gaven werd het er ook niet gezelliger op.

Waar kan je niet tegen?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:36 uur

Ik kan absoluut niet liegen daar ben ik ook allergisch voor.

Hou je van een heerlijke strandwandeling!

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:40 uur

Vind ik wel heel lekker, maar doe ik misschien 1 keer per jaar :Y , is ook wel romantisch in mijn ogen _O-

Wat vind jij echt romantisch?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:43 uur

Als je verrast wordt door een lief kaartje,mooie bloemen thuiskomen en er staat een heerlijk diner op je te wachten. Gewoon nog verdrinken in de ogen van mijn lief.

Waar heb je een enorme hekel aan?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:44 uur

Mensen die beloftes maken en zich daar dan niet aan houden :X

Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:46 uur

De dagen nadat ik getrouwd was kwam er een klant in de winkel en hij heeft twee pakken rijst gestrooid we hebben tranen met tuiten gelachen en hebben het samen weer opgeruimd.

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:50 uur

Ik ben heel blij met mijn leven en er zijn zo veel leuke dagen in mijn leven. Maar denk dat de dag dat ik te horen kreeg dat ik geneeskunde mocht gaan studeren mijn leven zoveel veranderd heeft dat dat misschien wel een heel mooi moment was :Y

Hoe heb je je lief ontmoet?

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 19:54 uur

Op een groot feest, we keken elkaar aan en daar was het. Elkaar niet gesproken maar de vlindertjes bleven. Na een week of 6 kwam ik hem weer tegen zat met mijn vriendin op het terras. En toen wel een gesprek en dat klikte meteen.

Wat wil je na je studie het liefste gaan doen?

Login of registreer om te reageren