Mijn nieuwe project!

08-07-2015 om 14:04 uur

Hallo iedereen!

Vandaag een streepje reclame voor een nieuw project van mezelf en enkele mederevalidanten! Ik ben een van de bloggers op deze gloednieuwe online community. Je doet me een groot plezier met wat feedback op de site of op mijn blogpost :-)

www.rolmodel.be

Vandaag werd www.rolmodel.be gelanceerd! Een online community voor info, blogposts en lotgenotencontact, voor rolstoelgebruikers, mantelzorgers en sympathisanten... Neem een kijkje en deel!

Login of registreer om te reageren
08-07-2015 om 15:53 uur

Ga k zéker doen en jou volgen, haha, nog meer dan dagelijks contact :) Heel leuk, ga gauw een kijkje nemen, maar moet nu gaan eten, dus niet nu, helaas!
Knuffel

Login of registreer om te reageren
10-07-2015 om 06:50 uur

Hoi Sien
Wat leuk ga je volgen!
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
15-07-2015 om 15:08 uur

Sien

Ik heb het gelezen en heb respect voor je.

Login of registreer om te reageren
21-07-2015 om 13:34 uur

sien ik heb het gelezen en heb respect voor je.
:)) gr marloeke.

Login of registreer om te reageren
21-07-2015 om 14:08 uur

Ook ik heb het gelezen. Ik ben geraakt door het optimisme, de strijdlust en de wil om van je/een leven zo vol beperkingen iets leuks te maken. Leuk is niet het juiste woord. Iets goeds, iets positiefs, da's misschien beter. Iets moois.
Het is goed als mensen zonder beperkingen of met af weinig berperkingen of af en toe (zoals ikzelf, als m'n astma ontspoort, maar dat is altijd tijdelijk, tot nu toe) dit lezen.
Dus ja, ik ga je volgen en ik wens je heel veel succes en sterkte en alles wat je nog meer nodig hebt.
Jullie zijn toppers.

Oma Akke

Login of registreer om te reageren
23-07-2015 om 22:53 uur

Fijn die steun ook van hieruit! Ons debuut ging razendsnel met heel wat views al van de eerste dag! Superleuke en superspannend!

Gisteren hebben we met het team van www.rolmodel.be ons debuut gemaakt op de radio!

We werden opgebeld in het programma 'Astrid after work' op MNM (in Vlaanderen 1 van de grootste muziekzenders) naar aanleiding van een aantal recente items in de media over rolstoelonvriendelijke pretparken e.d.

Surf intussen gerust nog eens naar www.rolmodel.be en lees de blogs van mijn collega-bloggers! Binnenkort komt mijn 2de blog eraan, maar dan post ik hier uiteraard nog een berichtje.

Hier kunnen jullie het fragment herbeluisteren (vanaf 1:08:25 ongeveer):
http://radioplus.be/#/mnm/herbeluister/b7efd302-1900-11e5-bf26-00163edf…

Login of registreer om te reageren
02-09-2015 om 12:28 uur

Mijn 3de blog 'aanvaarding' staat vanaf vandaag online!

Login of registreer om te reageren