Heb jij nog gesport vandaag? #52

28-10-2015 om 21:18 uur Gesloten

This discussion was created from comments split from: Heb jij nog gesport vandaag? #51.

De reacties zijn gesloten.
26-10-2015 om 15:59 uur

Ik heb vanochtend weer een uur gesport bij de fysio-fit. Lekker! Het ging goed. M'n longen vinden het fijn, en m'n rug vaart er ook wel bij.

28-10-2015 om 16:09 uur

Ik was afgelopen zaterdag van plan om een rondje Kralingse Plas te lopen maar toen werd ik opgeroepen voor een spoedgeval van mijn werk, toen dacht ik ik ga woensdag wel. Vanmorgen werd ik benauwder wakker dan me lief was en ook was het weer niet zo mooi als gehoopt. Morgen heb ik geen tijd om te sporten en om toch een beetje beweging te krijgen heb ik een rondje singel gedaan hier in de buurt, klein half uurtje gelopen. Was lekker, het is prachtig en het ruikt zo lekker buiten.

29-10-2015 om 17:29 uur

@ oma akke fijn dat het sporten weer goed gaat maar bovenal dat je getergde rug er ook weer van gaat houden succes houden zo.
Weer gesport vandaag ging redelijk ben best tevreden.
Iedereen weer nieuwe sportkansen gewenst.
Blije dag Daysy

29-10-2015 om 19:43 uur

goedzo, alle mensen die op hun eigen manier bewegen of sporten!

zelf ben ik net terug van een heerlijke week Rhodos. Voelde me steeds beter, en heb dan ook steeds langere wandelingen gemaakt.
de laatste wandeling was stoer, klimmen over de rotsen.http://i63.tinypic.com/2z8vv2x.jpg

29-10-2015 om 20:58 uur

Wat een prachtige foto emsepems.

Ik heb gisteren een uurtje gedanst, dat is best intensief. Vandaag een stuk met de kinderen gewandeld naar de speeltuin na school. De zon scheen, dus nog even genoten ervan.

31-10-2015 om 15:06 uur

Schitterend weer hier dus samen met mijn vriend een rondje Kralingse Plas gelopen. Tussendoor een bankje en een terrasje in de zon en met de tram terug naar huis. Toch anderhalf uur gelopen. Mijn vriend mag voorlopig niet roeien met een schouderblessure dus ook voor hem mooi meegenomen.

02-11-2015 om 12:26 uur

Gisteren hebben manlief en ik een lekkere boswandeling door, op, rondom, bij de Lochemsche Berg gemaakt.
Het was vooral een rugtest en die is goed verlopen. Geen last geregen.
Vanochtend een uurtje gesport en ook dat was fijn.
Nu ga ik stoofpeertjes eten.......

02-11-2015 om 14:07 uur

Oma, ik kwam je bijna tegen vanmorgen
ook ik heb lekker gesport in de sporthal, en gisteren een lange wandeling gemaakt door de bossen.
ik ga zo stampot bloemkool eten :-)

02-11-2015 om 14:11 uur

@Emsepems Wat jammer dat we zover van elkaar vandaan wonen...... maar in gedachten sporten we samen.
Boerenkool, heerlijk!
:-SS

02-11-2015 om 14:21 uur

nee omaAkke, ik ga bloemkool eten ~:>
met knolselderij ipv aardappels, geen idee of t lekker is, maar t recept leek prima smullen :-)