Nieuwe gebruiker

11-12-2015 om 11:00 uur

Beste allemaal
Sinds afgelopen dinsdag aangesloten op 24-uurs zuurstof. Ben nieuwsgierig naar gebruikers van een mobiell systeem.
Mijn leverancier is Westfalia en komende vrijdag(18-12) komt er een adviseur van hen, maar ik heb liever advies van ervaringsdeskundigen. Er staat nu een Perfect O2 concentrator in de gang herrie te maken, weet iemand of er ook geluidlozer apparaten zijn??
Wij zijn gewend om 3 maanden per jaar met onze caravan op stapt te gaan en dat gaat met deze herriemaker niet meer lukken
Bedankt voor jullie adviezen!!!
Met vriendelijke groet
Oldie1

Login of registreer om te reageren
11-12-2015 om 12:34 uur

Hallo Oldie1,
Ik ben ook bij Westfalen en gebruik ook de consentrator 2
Ik kan alleen over deze praten en misschien zijn er nog andere.
Ik maakte mij daar ook druk om , om het lawaai op de camping.
Omdat dit apparaat toch in de voortent staat.
Maar de man van Westfalen had daar rekening mee gehouden en leverde een nieuw apparaat die buiten niet te horen was.
Je zou dit erbij kunnen vertellen dat ze hier rekening mee kunnen houden. Voor mobiel heb ik de inogen one2 en daar ben ik dik tevreden mee en er zit een accu op die 11 uur mee kan.
Deze mag je niet s'nachts gebruiken, want je moet door je neus adem halen.
Als je via je longarts een réserve accu besteld dan kan je de hele dag door komen en de cosentratoralleen voor de nacht.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes

Login of registreer om te reageren
11-12-2015 om 12:49 uur

Beste Shadow
Fijn dat je reageert. Ik ben erg blij met dit antwoord en zal het zeker meenemen in mijn gesprek met Westfalen.
Weet je naam nog van dat apparaat op de camping??
Groet
Oldie1

Login of registreer om te reageren
11-12-2015 om 13:22 uur

Het is dezelfde als thuis alleen nieuwer, dat was hetgeen wat hij ook zei, het ligt aan de nieuwte.

Login of registreer om te reageren
21-04-2017 om 09:38 uur

Beste allemaal. Ik ben het vechten tegen de bierkaai ( lees verz. mij'en) beu. Met name over de verstrekking van de accessoires die bij de mobiele app. horen. Ik heb vanmorgen een lange email gestuurd naar Radar over dit probleem. Als ik wat hoor hou ik jullie direkt op de hoogte!!!
Prettig weekend

Login of registreer om te reageren