Warme oproep: onderzoek KULeuven astmatriggers

26-02-2016 om 21:43 uur

Voor een onderzoek aan de KULeuven (Universiteit Leuven) zijn we op zoek naar astmapatiënten tussen de 18 en 65 jaar om onze online enquête in te vullen. Deze is te vinden via https://websurvey.kuleuven.be/index.php/418713/lang-nl.

De enquête gaat na hoe patiënten astmatriggers waarnemen en hoe deze waarneming hun dagelijkse leven beïnvloedt.
Met dit onderzoek willen we tot nieuwe inzichten komen die tot een betere behandeling van astma kunnen leiden!

Login of registreer om te reageren
26-03-2016 om 18:28 uur

Beste Evelyne,

Ik was begonnen met je enquete, wil je graag helpen!
Zal eerlijk zeggen dat ik hem niet heb afgemaakt. Hij was wel heel heel erg lang. Toen ik een halfuur bezig was, zag ik in het balkje dat ik nog niet eens een kwart had ingevuld...
Ik heb op 'hervat later' geklikt. Hopende dat je toch nog iets met het eerste gedeelte van mijn gegeven informatie kunt.

Wens je succes met je onderzoek!
Mocht je nog een enquete hebben die binnen 20 minuten in te vullen is, werk ik graag weer mee. :)

Login of registreer om te reageren
07-04-2016 om 11:24 uur

Hallo Evi!

De enquête is inderdaad nogal "lijvig", we willen immers zoveel mogelijk ineens bevragen en ik snap dat dat misschien wel een beetje kan gaan vervelen na een tijdje! Moest je zin hebben, kan je natuurlijk op ieder moment weer verdergaan met de vragen.

In ieder geval al super bedankt om de enquête te willen bekijken, zijn we weer een stapje dichter bij een hopelijk mooi eindresultaat! :)

Login of registreer om te reageren