[SC] Waar we Lilly bewonderen

17-04-2016 om 17:37 uur Gesloten

En hier verder.

Ik ben uit mijn dip geraakt. Ik was gewoon heel erg vermoeid en heb veel geslapen en nu gaat het weer.

De reacties zijn gesloten.
17-04-2016 om 17:43 uur

Haha, leuke titel ;)

Nou, zal ik dan nog maar 1 foto plaatsen dan. Anders denken mensen Lilly te bewonderen en is er niets te bewonderen.. ;)

Fijn dat je uit je dip geraakt bent. Van vermoeidheid kan je idd ook in een dip raken.

17-04-2016 om 17:44 uur

Ja doe dat, ik vind het wel een leuk beestje. Leuke kleur heeft ze :Y

Ja, ik had alleen niet het gevoel dat ik echt heel erg moe was. Ik denk dat ik dat al voorbij was en gewoon in survival modus stond.

17-04-2016 om 17:46 uur
Reactie op Suusje

Ja doe dat, ik vind het wel een leuk beestje. Leuke kleur heeft ze :Y

Ja, ik had alleen niet het gevoel dat ik echt heel erg moe was. Ik denk dat ik dat al voorbij was en gewoon in survival modus stond.

Dankjewel ;)
Ja hè, ik moest nooit iets van donkere poezen hebben, maar schildpadkleur is toch wel heel leuk. Die kleurtjes in haar vacht gaan steeds meer opvallen, want toen ze nog heel klein was zag je ze een stuk minder.

Klinkt herkenbaar, je moeheid voorbij zijn en niet meer doorhebben hoe moe je bent.

17-04-2016 om 17:47 uur

Collega van me heeft laatst een kat gevonden, acht jaar oud waarschijnlijk, niet gesteriliseerd en met schoongemaakt gebit dus waarschijnlijk een binnenkat van iemand die er wel om gaf. Ze heeft heel veel gedaan om haar bij haar baasje terug te krijgen maar tot nog toe zonder resultaat.

17-04-2016 om 17:50 uur
Reactie op Daantje

Collega van me heeft laatst een kat gevonden, acht jaar oud waarschijnlijk, niet gesteriliseerd en met schoongemaakt gebit dus waarschijnlijk een binnenkat van iemand die er wel om gaf. Ze heeft heel veel gedaan om haar bij haar baasje terug te krijgen maar tot nog toe zonder resultaat.

Dat is inderdaad echt zonde als ze niet bij het baasje terug kunnen komen :(
Zo heb ik er wel meer gezien. Maar af en toe komt er eens 1 terug die al lang gemist wordt.

17-04-2016 om 17:51 uur

Noem je dat schildpadkleur, dat klinkt echt grappig.

17-04-2016 om 17:54 uur
Reactie op Suusje

Noem je dat schildpadkleur, dat klinkt echt grappig.

Ja, dat heet schildpadkleur.
Hoe ze erbij komen weet ik niet, maar zo heet het nu eenmaal :p
Ik vind het vooral een mooie kleur ;)

17-04-2016 om 18:03 uur

Ik ga weer.
Fijne avond nog!

17-04-2016 om 18:04 uur

Dag Lelie :-h