Mijn dagje XX

Dit topic is gesloten
SolsticeSolstice Gebruiker
edited juni 2016 in HeidiV
En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• bessie1956bessie1956 Gebruiker
    Hoi Heidi,
    Lang hier niet geweest en natuurlijk even bij jou gekeken!
    Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes met je examen, je blijft goed bezig hoor
  • KariboeKariboe Gebruiker
    @Heidi, inderdaad: moeheid doet veel met een mens. Ik hoop dat jij inmiddels ook uitgerust bent. En niet ziek geworden bent.
    Het zou inderdaad fijn zijn als ik wist hoe ik een foto moet posten. Ook omdat er van leer.
    Hier regent het nu minder, gelukkig maar.
    Succes donderdag! Het zal wel lukken. Je doet er genoeg aan.

Elisa, ik hoop dat je vanzelf herstelt. Zonder kuurtje.
    Het is niet fijn om al zo benauwd te zijn en er dan nog iets bovenop te krijgen.
    Weet je wanneer ik tijd voor mezelf heb? Als ik in de auto zit. Op weg naar mijn werk of terug naar L.. Heerlijk, radio aan en naar buiten kijken.

• HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Solstice bedankt om al een nieuw topic te beginnen.

@oma akke veel plezier in Noorwegen, lekjes en aaitje terug :)

@Elisa bedankt ik hoop dat het lukt en idd dat ik niet ziek word. Wil je ook helpen met foto's hier te plaatsen, stuur je ook een pb. Hoop dat dat morgen lukt. Ik hoop voor je dat je niet ziek word. Dat het niet doorbreekt, ik duim.

@Bessie dank je, ja liever bezig blijven dan dagen thuis zitten. Let wel goed op dat ik me niet oververmoeid. Om infectie te vermijden. Blij je hier terug te zien.

@Kariboe Ik ga je zeker leren hoe je foto hier plaatst, vandaag spijtig genoeg niet gelukt om te sturen. Druk met leren en stageverslag afwerken. Hier blijft het maar regenen, echt niet fijn. Soms kappen ze het er echt met bakken uit, dat je amper iets kunt zien.

Hopelijk was het een fijne zaterdag voor jullie.
    Hier de ganse dag, ja je raad het al zeker.
    Regen, regen, regen en nog eens regen.
    Soms komt het echt met bakken naar benden, dat je er amper iets door ziet.
    Echt niet normaal meer, mag eens wat warmer worden en droog.
    Vooral droog ;)

Vandaag wat geleerd en stageverslag afgewerkt.
    Het is af, maar ben niet helemaal zeker van mezelf
    Een persoon van de les gaat zijn eens doorsturen.
    Kan ik vergelijken

Vandaag even bij kato geweest.
    Is al goed gegroeid :)
    En een kleine deugniet geworden.
    Maar dat mag wel af en toe als ze zo klein zijn.

Nu ga ik gaan slapen.
    Slaap zacht!

Fijne zondag!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, de foto's hebben geen haast, hoor. Zorg eerst maar dat je slaagt as donderdag.
    Vandaag was het heerlijk weer bij ons. L. en ik zijn samen met mijn mama naar de dierentuin geweest. L. mocht helpen bij de Zeehondenshow. Ze was zo blij.
    Morgen wordt het weer bar en boos, nagenoeg de hele dag regen.
    Fijn dat je bij Kato bent geweest, geniet maar van haar. Het is zo fijn het opgroeien van een kindje van dichtbij te zien. Ze zal nog wel ondeugender worden! :P
  • Elisa17Elisa17 Gebruiker
    Hallo Heidi,

Dat is jammer dat het elke dag zo regent. Hier regent het af en toe en alleen voor vandaag hebben ze de hele dag regen voorspelt. Ja echt eens lekker buiten zitten moest nu toch wel echt kunnen maar is er nog niet echt bij.
    Net als Kariboe zeg ik ook van doe eerst maar je examen en dan later hoe we foto kunnen plaatsen beschrijving.
    Leuk dat je bij Kato geweest bent. Ja ondeugend worden ze wel als ze op ontdekkingstocht gaan.

Wij hebben een rustig weekendje gehad. Boodschappen gedaan en gistermiddag even iets autorijden en ijsje onderweg gekocht. Morgen invalidenparkeerkaart halen. Nog steeds verkleurd sputum maar voel me niet echt ziek. Zullen zien.

groetjes en knuf,

Elisa
  • Mukapuka68Mukapuka68 Gebruiker
    Solstice schreef: »
    En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

Dag Heidi ik ben Edwin. Ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor, maar is het voor jou niet veel fijner dat het regent gezien de stof en luchtdruk positiever is voor jou?
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    #7 edited juni 2016
    @kariboe ga ik zeker voor zorgen, dat ik eerst slaag donderdag. Ben goed aan het leren, alleen weer ziek. Fijn dat het goed weer was en dat je naar de dierentuin bent geweest. Dat kan ik me voorstellen dat ze blij was dat ze mocht helpen bij de zeehonden. Ondeugend is ze nu soms ook, je kunt zo aan haar gezichtje aflezen dat ze iets gaat uitspoken. Dus dat beloofd voor binnen een maar maanden.

@Elisa ja al die regen is niet meer zo fijn, het blijft hier maar ganse dagen regenen, hopelijk snel beter weer. Kato gaat zeker nog ondeugend worden, je kunt nu al van haar gezicht aflezen als ze iets gaat uitspoken. Dus dat belooft nog voor binnen een paar maanden. En ga zeker zorgen dat ik er door ben donderdag. Een rustig weekend is ook fijn. Hoop dat je niet ziek word en het vanzelf betert.

@mukapuka het is idd fijner voor de longen dat het regent. Maar het regent hier al dagen. We hebben al overstromingen gehad, zodat sommige plaatsen niet meer bereikbaar waren door de modder die er lag. Dat is dan niet zo fijn meer. Groenten die je plant gaan kapot, zo is de spinazie daardoor kapot. Het land naast ons van mensen die we kennen staat blank, hadden aardappelen gepland maar zijn voor de vuilbak. Schapenweide is een nate bedoening, waardoor schapen risceren ziek te worden, schapenkot is een modderpoel, kunnen niet binnen slapen. Dat is niet zo fijn en allemaal door de lange periode regen.

Hier gaat het niet zo goed.
    Ben weer ziek. Morgen naar ha.
    Hopelijk valt het mee, gelukkig nog kunnen leren vandaag.

Hopelijk kan ha mij helpen, want donderdag examen.
    Als je me de komende dagen minder hier ziet is het door studeren en examen.
    Niet ongerust zijn dan.

Verder hier nog steeds regen, mag echt eens gaan stoppen.
    Wat beter, droger weer zou beter zijn.

Nu ga ik eens proberen te slapen.
    Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    Hallo Heidi,

Ik hoop dat de huisarts je kan helpen. Dat is echt niet leuk dat je vlak voor je examen ziek bent. Beterschap Heidi en veel succes donderdag.

veel liefs en knuf,

Elisa
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Elisa ab en cortisone zijn gestart, neen idd is niet leuk, studeren gaat daardoor ook minder goed. Doe mijn best en ga donderdag gaan en zie wel wat lukt. Bedankt.

Gisteren iets schrijven lukte niet meer.
    Naar de ha geweest en ab en cortisone zijn opgestart.
    Vandaag krijg ik de uitslag van mijn bloed, zien of het bacterieel is.
    Toch zijn we ab gestart omdat ze denkt dat het bacterieel is.
    En zo hebben we ook 24 uur gewonnen, dan als ik vandaag pas zou starten.
    Is ook met het examen in het vooruitzicht.

Door het ziek zijn, lukt het leren niet zo goed.
    Maar doe mijn best en zie donderdag wel.
    Anders word het herexamen in augustus.
    Maar dan heb ik toch nog een tweede kans.
    En misschien moet ik dan niet alles meer leren.

Vandaag dus nog proberen te leren en zien wat lukt.
    Stukje per stukje aanpakken en dan geraken we er wel.
    Morgen nog een ganse dag om te leren.
    En als ab aanslaat ga ik dat vandaag of morgen al voelen.

Tot later, ga achter de boeken kruipen ;)

Een fijne dag!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • puckiepuckie Gebruiker
    Hoi heidi,

Ik duim voor je dat je examen gaat halen. Je hebt er hard voor gewerkt,
    Ik hoop dat ab en cortisone aanslaan en dat je vlot opknapt.

knuffels

petra

Wel naar dat je ziek bent. Ik ben blij dat je huisarts je zo steunt om je examen door te komen. Ik hoop dat je je al wat beter voelt en een beetje goed kunt leren.
    Bij ons was het vandaag heerlijk weer. Maar misschien gaat het nog onweren. L. vierde haar kinderfeestje vanmiddag buiten. Ze hebben in een kampvuurtje broodjes gebakken en ze met knakworsten belegd en opgegeten. Er waren ook pannenkoeken. Verder hebben ze een knuffeldier gemaakt.
    Morgen wordt het heel warm, he? En daarna komt er onweer.
    Ik hoop dat er bij jullie niet te veel regen meer valt.
  • puckiepuckie Gebruiker
    Hoi heidi,

Ik hoop dat je niet verder ziek bent geworden en je examen heb kunnen maken.

knuffels
    petra
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @puckie dank je, examen heb ik meegedaan, weet niet hoe het gaat zijn. Zal wel zien als ik de uitslag krijg. Verder op en af, was beter, nu terug minder. Als het niet betert ga ik deze week terug naar ha.

@Kariboe hier heeft het ook even goed weer geweest, maar daarna telkens zwaar onweer. En regen nog in overvloed, mag eens gaan stoppen. Verder examen meegedaan, zal wel zien wat de uitslag is. En op en af ziek zijn, wacht nog even af en anders terug naar ha. Fijn dat ze haar feestje buiten heeft kunnen vieren.

Hier even een kort berichtje.
    Was na het examen helemaal kapot.
    Was iets beter de dag van examen, maar nu weer de slechte kant op.
    Ik wacht nog een paar dagen en anders naar ha.

Het examen op zich kan ik niets over zeggen.
    Heb geen flauw idee hoe mijn punten gaan zijn.
    Zal wel zien, maak me er niet druk in.
    Als het niet goed is dan is het herexamen eind augustus.
    Dan heb ik meer tijd om te leren, dan dat ik nu had.

Donderdag praktijk examen.
    Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
    Daar heb ik minder schrik voor.
    Wel nog training verder uitwerken.
    En dan komt dat wel in orde.

Ga vanaf nu proberen terug meer aanwezig te zijn hier op het forum.
    Nu gaan slapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, ik ben blij dat je je examen hebt kunnen doen. Nog succes voor donderdag en dan ben je er vanaf. ;)
    Ik hoop dat je snel wat opknapt. Met of zonder hulp van de huisarts.
    Je bent hier al heel vaak aanwezig! En je antwoordt op iedereen haar berichtje met zorg. Maak je daar geen zorgen over.
    Ik had ook geen fijne week op het gebied van gezondheid. Had vorige week vreselijke pijn in een kies en heb toen donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad. Zaterdag ben ik bij de huisarts beland omdat ik zo'n grote ontsteking had bij mijn kies en in mijn kaakholtes. Ik heb nu antibiotica. Nu heb ik nog steeds zoveel pijn dat ik de hele dag Ibuprofen en Paracetamol moet slikken en Tramadol om te slapen.
    Ik hoop dat dit snel beter gaat.
    Hallo Heidi,

Hoop dat je nu iets opgeknapt bent. Examen doen is stress. Van stress kun je je iets tot heel erg ziek voelen maar natuurlijk kan het ook door virus en bacterie en vooral als je longproblemen hebt. Hoop dat het niet nodig is om weer naar je huisarts te gaan maar anders als je je wel ziek voelt wel voor donderdag. Voor praktijk examen ben je denk ik niet zo gespannen . Dus weer succes donderdag denk dan aan je en duim voor je.

Hier ook flink gehoest maar toch niet echt een ziek gevoel. Wel verkleurd sputum dat nu langzamerhand weer helder wordt. Dus ja virus. Zijn nog veel mensen hoor die je hoort hoesten in een winkel dus zal wel komen van ons nattig weertje. Hier verders niet veel bijzonders te melden. Wel dat mijn man zo vakantie heeft. We zijn van plan in de vakantie met kleinkinderen naar Wild Lands te gaan en nog een aantal dingen.

@Kariboe dat is niet zo leuk. Ga je zo dan aan het werk? Tramadol is toch wel een zwaar pijnstillend middel waar je toch niet mee mag autorijden. Moet je dan niet terug naar de tandarts of wie dan ook? Beterschap ermee en dat die pijn spoedig of te wel een twee drie overgaat.

Zo ga straks ook naar bed.

groetjes en knuf,

Elisa
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe ik hoop dat de ontsteking snel weg is en dat de pijn mindert. Veel beterschap! Hier gat het nog op en af, zie nog wat aan, morgen kine en zal zien wat zij zegt. Snif snif de laatste keer bij haar. Ze stopt om gezondheidsredenen snif snif, was zo een leuke, lieve kine, ga ze missen. Donderdag nog praktijkexamen, voorbereiding is bijna af. Spannend en dan idd heb ik ermee gedaan, als ik geen herexamens heb.

@Elisa Het gaat hier op en af, ga zien wat kine morgen zegt. Als zij vind dat ik langs de ha moet zal ik het wel doen. Heb net een kuur ab en cortisone achter de rug, maar veel beter is het niet. Dus vrees een beetje ervoor dat het terug ab en cortisone word. Voor praktijkexamen heb ik idd minder stress, doe dat graag met de kinderen dus dat komt wel goed. Trainingsvoorbereiding is bijna klaar. Goed dat je slijm stilletjes weer helder word, hou het maar goed in de gaten, dat je er op tijd bij bent als het terug slechter word. Het weer doet er zeker veel aan, zo nat en slecht weer zorgt voor meer zieken. Hopelijk betert het weer snel wat. Fijn dat je man bijna verlof heeft, geniet maar van de vakantie, je verdient dat. En hoe is het met de crème die ik je opstuurde, kun je er iets mee doen?

@Elisa en Kariboe ik ben nog niet vergeten dat ik jullie ging de uitleg sturen om foto's te plaatsen, dat komt er nog wel van. Na mijn praktijkexamen. Zit al genoeg uurtjes achter de computer voor die trainingsvoorbereiding. Maar ben het zeker niet vergeten ;)

Hier druk aan het werken aan mijn trainingsvoorbereiding.
    Weer leuke tekeningen maken.
    Maar dan ook weer een ganse uitleg erbij schrijven.
    En daar kruipt ook veel tijd in.

Verder ben ik mijn portfolio aan het afwerken om morgen laten in te binden.
    Dat moet ook tegen donderdag in orde zijn.
    Dus weet nog wel wat doen ;)

Hier was het vandaag beter weer, wel weer wat te warm.
    Maar ga niet klagen, liever dat dan een ganse dag regen.
    Ben de regen een klein beetje beu.
    Wie niet he, het heeft echt wel genoeg geregend voor een hele tijd.

En wat ik hier ook nog niet gezet heb is dat mijn rolstoel gekozen en besteld is.
    Ben er super blij mee, nu wachten op de goedkeuring, dat duurt ongeveer een maand.
    En dan een twee a drie weken daarna heb ik mijn rolstoel.
    Zie er zo naar uit, naar mijn eigen rolstoel :)

En ondertussen sinds vrijdag heb ik ook mijn tweede spalk.
    Moet er donderdag wel even met terug, want heb drukpunten.
    En dat moet verholpen worden, anders geeft dat later voor grotere problemen.
    Sta nu wel stabieler en kan terug iets beter stappen.
    Al is het ook wel niet handig om met twee voeten die in 90 graden blijven staan te stappen.
    Maar beter dat dan steeds struikelen ;)

En nu maar eens mijn bedje gaan opzoeken, is al laat genoeg.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Vandaag hard gewerkt aan mijn portfolio en praktijkopdracht.
    Moet nog 1 oefening uitschrijven en dan is mijn praktijkopdracht in orde.
    Mijn portfolio is al in orde en mooi ingebonden.
    Gelukkig dat dat al gedaan is.

Het was raar daarstraks bij de kine.
    Mijn kine die stopt om gezondheidsredenen.
    Ik ga ze missen, had een klein cadeautje bij en ze was er hel blij mee.
    Volgende week een nieuwe kine, ben benieuwd.
    Gaat raar doen, maar geef ze wel een kans.

Verder hier nog niet echt goed, zal morgen een afspraak maken bij de ha.
    Morgen werkt ze niet, dus is het voor vrijdag.
    Moest het morgen beter zijn dan wacht ik tot volgende week.

Vriendinnen hebben zaterdag iets geregeld voor mijn verjaardag.
    Had hen gezegd dat ze niets mochten plannen voor 30 juni.
    Wil eerst alle examens achter de rug hebben.
    Zo kan ik er dan meer van genieten.
    Ben benieuwd :)

Morgen is het laatste examen, hopelijk lukt het goed.

Nu eens gaan slapen, morgen een spannende dag.
    Laat jullie zeker weten hoe het geweest is.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi

Hallo Heidi,

Hoop dat je je vandaag niet te ziek voelt. Veel succes vandaag met je praktijkexamen. Duim voor je.
    Ja dat wordt wennen voor je een andere kine maar wie weet... misschien wel net zo leuk als het was. Lief van je vriendinnen om iets voor je verjaardag te plannen. Hopen dat het ziek zijn echt voorbij is.

groetjes en veel liefs,

Elisa
  • puckiepuckie Gebruiker
    hoi heidi,

Ik hoop dat je examen vandaag goed is gegaan.
    wil jij mij ook de uitleg foto's plaatsen geven ???

Ik ben vandaag weer terug van een korte vakantie in eigen land ( twente) had daar redeiljk/mooi weer.

knuffels
    petra
    #20 edited juni 2016
    @Elisa en @Heidi, ik neem om 19:00 een Tramadol, dan kan ik de volgende dag wel weer rijden. Overdag red ik het wel met Ibuprofen en Paracetamol. Ik moet volgende week vrijdag naar de kaakchirurg en daarna terug naar de tandarts. Het gaat al beter, alleen veroorzaken warme dingen nog zenuwpijn. Maar lang niet meer zo erg als op het begin. De tandarts en ik wachten tot een tijdje na de behandeling of dit over gaat. Als het niet over gaat is de kies er achter misschien ook niet OK. Maar de testen laten dit niet zien.
    Het komt wel goed. Gelukkig dat ik niet op vakantie ga, wil niet in het buitenland naar de tandarts.
    Nu heb ik genoeg over mezelf gepraat.

@Elisa, gelukkig dat je sputum weer helder wordt. Vooral omdat je vakantie hebt.
    Ik ben blij voor je dat je met je man en kleinkinderen naar Wild lands kunt gaan. Ik hoor graag hoe het was.

@Heidi, gelukkig dat je examen nu achter de rug is. Ik hoop dat je geslaagd bent. En dat je opknapt, ga anders naar de huisarts. Die is toch altijd met je begaan?
    Wat erg voor je kine en voor jou dat ze er mee stopt. Ik hoop dat ze wel een andere job kan nemen. Lichter werk of zo.
    Fijn dat je spalk helpt. Samen met je nieuwe rolstoel zal je mobieler zijn.
    Het foto's plaatsen heeft geen haast. Komt wel. Ik ben zelf ook niet fit.
    Veel plezier zaterdag! Ik hoop dat je een fijne dag krijgt. Jij organiseert ook altijd leuke dingen voor anderen.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Elisa het examen is goed gegaan, ben erdoor op praktijk. Nu nog afwachten voor de theorie. Ik hoop ook dat ik me zaterdag beter ga voelen, voel me nu niet op en top. Morgen uitslapen en rustig aan doen. Hoe gaat het met jou en met de crème dat ik opgestuurd heb?

@puckie examen vandaag is goed gegaan, ben geslaagd :). Nu de theorie nog. Ik wil je zeker de uitleg geven. Zal voor morgen of zo zijn, nu de examens gedaan zijn heb ik meer tijd. Als de vakantie maar deugd gedaan heeft. Dat is het belangrijkste.

@Kariboe Hoop dat het probleem met je tand rap opgelost is. Het examen was goed, ben geslaagd, nu nog wachten op de theorie. Mijn ha is idd begaan met me, zal zien hoe ik morgen wakker word. Morgen eerst eens uitslapen, dat gaat deugd doen. Gezondheid gaat voor, ook al is het spijtig dat ik daardoor een andere kine heb. Foto's plaatsen ga ik de instructies daarvoor morgen proberen door te sturen. Of toch zeker 1 van de dagen.

Een kort berichtje van mij.
    Ben enorm moe, dus daarom niet veel tekst.
    Maar morgen schrijf ik meer, als ik uitgeslapen ben.

Het examen is goed gegaan, ben geslaagd.
    Nu nog de theorie afwachten.
    En dan kan ik gerust zijn over alle examens.

Ah ik heb een crowdfunding gemaakt voor die vriendin haar droom.
    Als iemand er meer van wilt weten of het steunen, stuur gerust en pb.
    Dan stuur ik alle gegevens door.

Nu gaan slapen en morgen eens uitslapen.
    Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    #22 edited juli 2016
    Hallo Heidi,

Wat fijn dat je voor praktijk geslaagd bent. Gefeliciteerd. Hoop ook voor je voor theorie. Afwachten dus. Vervelend dat je je nog niet op en top voelt. Misschien na een lekkere nachtrust. Lekker uitslapen is ook wel een luxe. Anders dat de huisarts je weer helpt.

De bb creme light van louis widmer vind ik wel leuk alleen de cremes zijn nogal prijzig. Heb nog niet alle tubes geprobeerd. Had mijn eigen aangebroken potjes met creme ook nog op de planchet staan. Volgens longverpleegkundige kan creme wel alleen niet onder de neus niet smeren. Hier weer een aantal nachten slecht geslapen. Hoe dat kan weet ik niet. Gewoon erg vervelend. Ben je overdag weer niet zo fit om van alles te doen.

@Kariboe hoop toch echt dat je nu van die piijn af bent en ook van de pijnstillers.

groetjes en liefs,

Elisa

• puckiepuckie Gebruiker
    Hoi heidi

Gefeliciteerd met halen van je praktijk examen :-D Ik ben trots op je!!!!!

Kom nu maar lekker bij en geniet vanje verjaardagsfeestje komend weekend.

knuffels
    petra
    @Heidi en @Elisa, mijn kies doet nog pijn bij eten en drinken (druk erop bij eten en bij beiden geeft warmte zenuwpijn). Tussendoor niet meer gelukkig. En de zenuwpijn wordt ook minder, denk ik tenminste.
    Ik gebruik wat minder pijnstillers, gelukkig. Nog wel een Tramadol voor de nacht.
    Ik hoef ook niet meer half rechtop te slapen, mijn kussen alleen is weer genoeg.

@Heidi, fijn dat je praktijk gehaald hebt, ik hoop dat je over theorie ook goed bericht krijgt. Ik duim voor je.
    Ben je nog steeds ziek? Het mag onderhand wel wat beter worden.
    Foto's plaatsen heeft geen haast.
    Waar ken je die vriendin van? Het is echt triest.

@Elisa, wat akelig dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat het snel betert want dit put uit. Heb ik natuurlijk vorige week meegemaakt.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Ik reageer morgen op al jullie reacties.

Ik wou laten weten dat ik een super fijne dag had vandaag.
    Alleen nog steeds ziek, maandag toch ha eens raadplegen.

Nu ga ik slapen, en morgen uitslapen.
    Fijne zondag!

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Elisa bedankt, ik hoop dat theorie ook goed is, tot nu toe nog geen punten online. Hier nog neit echt goed, vandaag bijna ganse dag geslapen. Hopelijk heb je ondertussen wat beter geslapen en ben je neit ziek geworden.

@puckie dank je, voor praktijk viel het mee wat zenuwen betreft. Theorie was wat anders, hopelijk is dat goed. Gisteren was erg leuk, heb me geamuseerd.

@Kariboe Goed dat de pijn mindert en dat je minder pijnstilling nodig hebt, gaat de goede kant uit dat is goed. Ja ben nog steeds ziek, vandaag ganse dag geslapen. En zo weer slapen, heb er nood aan. Ik ken haar van het ziekenhuis, liggen al eens samen in het ziekenhuis. Ze heeft muco en een transplantatie gehad. Maar het is er niet goed mee en die sjaal staat op haar bucketlist. Wil haar die zo graag geven. Alleen kost erg veel. Maar krijg het bedrag wel bij elkaar, daar zorg ik voor.

Gisteren was erg fijn, heb genoten.
    Wel al eens nat geworden van de regen.
    Maar dat was niet zo erg. Waren dan naar binnen gegaan en waren rap droog.
    Verder scheen de zon de hele tijd, dat deed ook veel.

Vandaag een luie dag, veel geslapen.
    Had het nodig, en het deed deugd.
    Mag ook al eens, heb al een zware periode doorgemaakt.
    Nu lichaam laten bekomen daarvan.

En hopelijk snel mijn punten, ben echt benieuwd.
    Maar denk wel geslaagd, als ik de leerkrachten bezig hoor.
    Maar eerst zien en dan geloven.

Nu nog maar gaan slapen, dat we morgen eindelijk eens uitgerust raken.
    De nieuwe kine dinsdag, gaat raar zijn.
    Ben wat benieuwd hoe het gaat zijn.
    Maar is nog even, morgen nog en het is dinsdag pas op 17 uur.

Ik ga mijn bed ingaan
    Slaap zacht!

Tot morgen!
    Een fijne week!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, ik hoop dat het wat beter met je gaat. En dat de huisarts je heeft kunnen helpen.
    Ik kan de link van je vriendin niet meer vinden. Als je hem nog een keer plaatst maak ik wat geld over. Muco is echt erg, ik werk in een universitair ziekenhuis dus ik weet het.
    Fijn dat je zo'n fijne dag had, L. en ik ook in het Dolfinarium. Het heeft inderdaad niet zoveel geregend.
    Nu je cijfers nog! Ik denk dat je wel geslaagd bent.
    Succes bij je nieuwe kine! Ik hoop dat het klikt.
    Met mijn kies gaat het best goed. Ik kan alleen geen warme dranken drinken. Dan krijg ik zenuwpijn. Misschien moet de kies er achter ook behandeld worden. Maar het kan ook uitstraling zijn en dan zou het na vrijdag over moeten zijn. Dit gaat de tandarts uitzoeken.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe Het is nog niet echt beter, ha heeft bloed genomen en al cortisone opgestart. Die helpt wat, maar maak koorts en ben erg benauwd. Morgen mag ik haar bellen en dan zie ik wel wat het is, viraal of bacterieel. Hier is de link: worldofcrowdfunding.com/vlindersjaal-voor-een-vriendin. Super dat je wilt helpen, wil hem zo snel mogelijk aan haar bezorgen. Ze verdient het zo. Het dolfinarium is super, lang geleden dat ik nog naar een dolfinarium ben geweest. Zie dolfijnen heel graag. De kine viel heel goed mee, morgen heb ik terug kine. Hopelijk is het na vrijdag voorbij met je kies ik duim.

Kine viel goed mee vandaag.
    Morgen heb ik haar terug, dat komt goed.
    Is een lieve persoon en helpt goed.

Ik ga enkele foto's van zaterdag proberen in te scannen en dan zet ik ze online.
    En enkele foto's van het trouwfeest van mijn nicht.
    Grappige foto's.
    Vandaag gaat het niet meer lukken, maar zal me er morgen mee bezig houden.

Ben nog steeds met volle spanning aan het wachten op de uitslag.
    Ben benieuwd, weet alleen dat ik op praktijk geslaagd ben.
    En van 3 theorie vakken ken ik de uitslag ook nog.
    Maar van 5 theorievakken niet en van stage ook niet.
    Duurt zo lang eer we de uitslag krijgen.
    Ben al vaak op de website gaan kijken.
    Maar nog niets, nog wat geduld hebben, zal een zware deliberatie zijn.
    Hopelijk niet bij mij ;)

Nu nog wat op computer of tv kijken als er iets op is.
    En daarna eens op tijd mijn bed in.
    Wilde gisteren schrijven maar was zo moe dat ik rechtstreeks bed in gegaan ben.

Slaap zacht!
    En een fijne woensdag!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    #29 edited juli 2016
    Hallo Heidi,

Fijn dat Kariboe al gevraagd had naar de link for crowdfunding. Wist het zo ook niet meer. Heb zonet ook iets gedoneerd. Hoop dat alle kleine beetjes helpen.

Bah wat vervelend dat je je echt nog niet beter voelt maar eerder nog benauwder. Je mag hopen dat het nu een bacterie is want daar helpt antibiotica wel tegen maar goed liever helemaal niks of tewel bacterie of tewel virus. Ben in september 2012 nog met drie kleinkinderen in dolfinarium geweest. Er was daar toen een klein meisje die alleen rondscharrelde en steeds naar mijn kleinste kleinzoon ging in wandelwagen. Zei toen nog tegen mijn schoondochter van wat raar dat er toch geen moeder of vader aan komt rennen. Heb het meisje daar naar een winkel gebracht omdat ik niet wist dat ze naar een ehbo post gebracht moest worden. Dus die kleine meid van ongeveer 1 jaar liep daar alleen rond. Na afloop dolfinarium voelde ik me ziek en ben toen ook in ziekenhuis terecht gekomen. Nu heb ik dan niet zo'n zin meer in dolfinarium.
    Is toch wel spannend hoor wat je cijfers zullen zijn.

Ben vanmiddag naar de kapsalon geweest. Liet in verleden altijd mijn haar permanenten maar durfde nu niet met zuurstof. Haar is in model geknipt en heb higlights. Van mezelf ook wel blond haar maar nu met highlights lijkt het nog blonder. Staat wel goed. Moet wennen aan geen krullen meer. Manlief heeft ook een erg zomers kapsel gekregen.

Verders hopen we toch op meer zonneschijn.

Ga ook zo naar bed.

@ Kariboe hoop nu toch dat die pijn voor je over is!

Slaap lekker.

groetjes en knuf,

Elisa
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Elisa alle kleine beetjes helpen, als er 250 personen een euro geven komen we er ook. Ik kan geloven dat je dan genoeg hebt van dolfinariums, had het iets te maken met daar rondlopen, of was het toeval dat je ziek werd. Hier is het een virus dus uitzieken, hoop dat het rap ervandoor gaat. Kan het wel missen. Zal wel wennen geen krullen, kun je niet eens vragen hoe het wel zou kunnen terug krullen te laten zetten. Zou daar geen oplossing voor zijn.

Hier is het erg laat geworden.
    Met een vriendin een film gezien.
    Nu maar rap gaan slapen, morgen vroeg op.
    Daarmee kort berichtje.
    Schrijf morgen meer.

Slaap zacht!
    Een fijne dag morgen!

Veel liefs knuf
    Heidi
Dit topic is gesloten