Wat heb jij gedaan vandaag?

06-08-2016 om 16:41 uur

Hoi allemaal,

Omdat ik het vaak wat stil en saai vind, en vaak over lichamelijke klachten gaat, dacht ik bij mezelf ; eens kijken of we nog leuke dingen doen in het weekend.
Ik heb vanmorgen een beetje gewerkt, daarna koffie gedronken met een vriend in het dorp. Daarna even langs wat winkels. Thuis lekker gerommeld, de was gedaan, afwas en wat papierwerk. Het eten klaar gezet en dat staat nu aan.
Ik verwen mezelf vandaag met goede en slechte dingen haha. Verse boontjes met bistro aardappelpartjes in de koekenpan... sla en 2 gekookte eitjes. Shoarma met knoflooksaus oeps ;) komkommer en snoeptomaatjes en dan heb ik nog vanillevla. Op dagen als dit, waarop ik zo lekker bezig ben, eet ik voor 2 personen haha.
Straks nog een wasje ophangen. Cadeau inpakken want morgen is mijn schoonzoon jarig. Vanavond pik ik een beetje tv mee, en ga voordat ik ga slapen nog even onder de zonnebank, want buiten zonnen is helaas deze zomer niet echt mogelijk. Ben wel al 3 weken naar Spanje geweest dus geen gebrek aan zon gehad.
Aankomende week wil ik mijn boekenkast helemaal uit gaan zoeken en zo goed als leeg maken... de stof vliegt je om de oren... het wordt tijd voor een dichte kast denk ik!
Ik moet nog foto's uit sorteren en alle losse foto's van kleinzoon eens in een album doen. Dus dit was een beetje mijn dag en morgen eerst luieren, lang in bad en op het gemakje ontbijten en dan naar verjaardag... en jullie?

Login of registreer om te reageren
06-08-2016 om 19:09 uur

Ik ben vanmorgen vroeg om boodschappen geweest
Daarna gewerkt van 09:15 tot 18:00

Salade met garnalen en rivierkreeftjes gegeten

En een grote tas ingepakt voor morgen
Vertrek om 07:15 uur richting Landgraaf
Om 09:00 uur een zitski les en rond de middag nog eentje
Dan weer huiswaarts
S'avonds schuiuif ik bij mijn ouders aan tafel (toemoes boontjes met frikandelpan)

Dan is het weekend weer om

Login of registreer om te reageren
28-10-2016 om 12:52 uur

Twee trendy gaten in mijn broek gemaakt, op kniehoogte. ^:)^
Ik liep achter een mevrouw, zij kwam plots ten val, een tegemoet komende fietser schrok hier van, gooide haar stuur om en kwam tegen mijn tas, waardoor ik ook mijn evenwicht verloor en plat op mn knieƫn viel.
Pfffft, gelukkig geen breekbare boodschappen in mijn tas.
Ik ging meteen weer staan en hielp mevrouw op de been. Zij was bovenop haar tas gevallen en mankeerde niets zei ze, alleen een beetje geschrokken. Er lag een steen scheef, misschien dat ze daarover gezwikt was?
Ik dacht dat het bij mij wel meeviel, mijn ene knie schrijnde, maar toen ik thuis kwam bleek het toch iets minder rooskleurig. Een dikke kapotte knie en de andere knie licht geschaafd.
Ook mijn linkerenkel lijkt wat dikker te zijn, is enigszins pijnlijk bij bewegen. Ik loop nu als herr Flick (allo, allo)

Login of registreer om te reageren