Prive schrijven enzo

03-09-2016 om 07:47 uur

Zojuist zag ik bovenaan bij mijn naam opeens berichtjes staan. Heb kennelijk daar al eerder berichtjes gekregen, nooit iemand antwoord gegeven haha. Nu hoop ik wel en dat ik het goed gedaan heb. Hoe werkt dat daaro? haha....

Login of registreer om te reageren
05-09-2016 om 17:55 uur

Naast je naam staat een wereld bol, daar staan evt reacties op topics die jij gestart bent of mensen die gereageerd hebben in een topic waar jij ook gereageerd hebt. Het 2e is een open envelop, dat betekend als daar wat bij staat dat je een inbox (prive bericht) hebt.

Login of registreer om te reageren
06-09-2016 om 14:33 uur

Er zijn verschillende manieren om andere mensen via het forum een bericht te sturen.

Ten eerste heeft iedereen een prikbord op zijn profielpagina. Je kunt dit profiel met prikbord vinden door op iemands gebruikersnaam te klikken. Voor je eigen profielpagina klik je rechtsboven aan het forum op je eigen (roze) gebruikersnaam.
Berichten die je direct op iemand anders zijn/haar prikbord plaatst zijn niet privé en kunnen dus door iedereen die toevallig langskomt gelezen worden.
Als er door iemand anders een bericht op jouw prikbord is geplaatst en je wilt hier weer vanaf, dan kun je het weggooien door rechtsboven in het tekstvak op het kruisje te klikken.

Ten tweede is er de optie om een echt privé bericht te sturen. Dit doe je door op de profielpagina van degene die je een bericht wilt sturen rechtsboven op 'bericht' te klikken (in het blauw naast de envelop).
Op je eigen profielpagina kun je overzicht van al je privé berichten vinden door in het menu aan de linkerkant op 'inbox' te klikken.
Zoals spence al aangeeft kun je je berichten inbox ook bekijken door rechtsboven op het forum het symbool van het open envelopje aan te klikken. In het menu wat dan verschijnt kun je op een specifiek gesprek klikken of naar 'alle berichten' gaan.

Op de mobiele versie van het forum kun je je eigen prikbord of inbox bekijken door het menu linksboven aan te klikken en dan de optie 'prikbord' of 'inbox' te kiezen.

Misschien een iets uitgebreidere uitleg dan je nodig had Stefanie, maar wie weet heeft iemand anders er ook iets aan ;)

Login of registreer om te reageren
07-09-2016 om 08:41 uur

Ik ben blij met je duidelijke uitleg Solstice,
Dank je wel.

Lieve groetjes
roos 48

Login of registreer om te reageren