Mijn dagje XXI

Dit topic is gesloten
trijnkotrijnko Administrator
edited oktober 2016 in HeidiV
En omdt de vorige topic al weer vol is weer een nieuwe.

vorige
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• KariboeKariboe Gebruiker
    #1 edited oktober 2016
    @Heidi, fijn dat je job je nog steeds bevalt. Het is inderdaad fijn om aardige collega's te hebben.
    Ik weet niet wat je functie inhoudt, wat doe je als je met het busje rond rijdt? Spullen (weg)brengen?
    Ik hoop ook dat je longen zich rustig houden, zodat je naar het werk kunt en daarvan voldoening kunt hebben.
    Ik zag op FB dat ze van de shawl geniet. Ze heeft al zoveel onzekerheid dus dat is fijn voor haar.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Puckie ik doe het graag, heb er veel voldoening van. En mag alles zelf kiezen, uren en zo. Dat doet veel, longen doen af en toe moeilijk, maar handelen snel, om het ergste voor te zijn. En dat lukt tot nu toe, hoop dat het zo blijft.

@Kariboe Mijn job is heel verscheiden, administratie, met het busje, iets ophalen, met de kinderen ergens naartoe zoals vandaag. Zo wat van alles en dat is leuk. Veel afwisseling ook, geen dag is hetzelfde. Tot nu toe zijn we alles voor, als ik iets voel contacteer ik prof en handelen we. Gelukkig lukt dat, hoop dat het zo blijft lukken. Ja ze geniet er erg van, ben er blij om.

Vandaag een dagje Zwijnaarde :)
    Leuke dag met mijn junioren.
    Ze hebben genoten en dat is belangrijk.
    Daar doe ik het voor.

Ben wel stik op nu.
    Maar met een goed gevoel ga ik slapen.
    Gelukkige kinderen, daar doe je het voor.

Nu maar eens gaan slapen.
    Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, gelukkig dat je job afwisselend is. De mijne ook gelukkig.
    Echt fijn dat de prof je zo goed helpt! Dat hij zo goed aanvoelt dat je job belangrijk voor je is, is heel aardig.
    Fijn dat je junioren het zo naar hun zin hadden. Kinderen gelukkig zien geeft inderdaad veel voldoening.
    Rust maar zoveel mogelijk uit. Dan kun je doen wat je graag doet.
    Ik lig ook al in bed.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe Een afwisselende job zorgt er steeds voor dat er weer iets nieuws is om met bezig te zijn. En dat maakt een job zo interessant. Het wordt niet een sleur. Ik heb een schat van een prof, gelukkig maar. En die helpt me super goed. Kan steeds bij hem terecht. Als de kinderen blij zijn, ben ik dat ook, daar doe ik het idd voor.

Ik rij al van zaterdag met het busje rond.
    Echt super, neem het telkens mee naar huis.
    Is een zalig gevoel om daarmee te rijden.
    Ga spijt hebben als het naar de garage moet en ik terug met mijn eigen auto moet rijden.

Verder is het nog steeds heel fijn op mijn job.
    Doe het heel graag, en vind het echt leuk.
    Soms wel eens een puzzelwerk om dingen juist te laten passen.
    Maar dat vind ik net zo fijn.
    Zoek graag uit wat lukt en wat niet.

Verder vandaag rustig, na een weekend werken
    Morgen terug erin vliegen
    Maar dat lukt wel.
    Mijn job geeft me energie.
    En het is niet dat ik gevoel heb dat ik uitgeput ben na een dag.

Dat zegt ook veel over de job en hoe graag ik het doe.
    Ben ook altijd voor mijn wekker wakker.
    Dat gebeurde anders niet.

nu eens gaan slapen.
    Nachtrust is erg belangrijk.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, ik reed voor mijn weekendjob vroeger ook in een busje. Was fijn, ik zat lekker hoog. En ik vond het gezellig dat we met 3 collega's naast elkaar voorin zaten, we waren ook vriendinnen.
    Een leuke job geeft zeker energie! Ik ben ook meestal voor de wekker wakker. Alleen nu het later licht wordt niet altijd.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe ja ik zit ook lekker hoog, voelt goed aan en is leuk. Bij ons kun je maar met 2 van voor, maar je kunt wel perfect van van voor naar vanachter gaan. Bij mij nog steeds voor de wekker wakker. Doe het super graag, en zorg ook voor voldoende nachtrust, dat deed ik voordien ook, maar dat helpt denk ik ook wel.

Vandaag was het weer fijn te werken.
    Was wel een geluk dat ik het busje heb.
    Want deze ochtend wilde mijn auto niet starten.
    Was wel niet handig, want moest naar het stadskantoor.

Gelukkig heb ik wel plaats gevonden, waar het busje op paste.
    Alle zo goed als, maar iedereen kon nog door.
    Dat was het belangrijkste en heb geen boete.
    Dat is ook goed, was er wat bang voor.

Verder een gewone dag, niet veel bijzonders.
    Wel veel zieken rond mij, dat is wat minder.
    Tot nu toe lukt het om zelf niet ziek te worden.
    Bescherm me goed en dat helpt tot nu toe.
    Hopelijk blijft het zo :)

Heb alleen een hekel aan dat masker.
    Maar is voor het goede doel.
    Dus doe mijn best het op te houden.

Nu eens gaan slapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • puckiepuckie Gebruiker
    Hoi heidi

fijn dat het allemaal lukt met je job en dat je vooral veel plezier in heb.
    Hier zijn ook de nodige mensen flink verkouden.
    Ik gelukkig niet.

groetjes

petra
  • Elisa17Elisa17 Gebruiker
    Hallo Heidi,

Wat fijn dat je werk je zo goed bevalt. Hier net een aantal dagen de ab kuur achter de rug en voelde mij opgeknapt. Maar kinderen zijn op visite geweest en hadden buikgriep gehad. Mijn zoon als laatste en we hadden gedacht dat het niet meer besmettelijk was. Helaas wel. Mijn man en ik nu beiden buikgriep.

groetjes,

Elisa
    #9 edited oktober 2016
    @Heidi, parkeren met een bus vond ik altijd erg stressvol. Knap dat het lukte op zo'n drukke plek.
    Maar alles went.
    Bij mij op het werk zijn veel mensen verkouden, L. is het ook al lang. Ben maar weer gestart met haar Avamys-druppels. L. heeft - net als ik - veel last van ontstekingen in haar neus.
    We gaan vroeg naar bed, zijn erg moe.

@Elisa, ik hoop dat jullie snel opknappen! Jij moet goed kunnen eten om reserve te hebben.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @iedereen sorry dat je niets meet van me hoorden. Heb het erg druk en lig vrij rap in bed. Nu even later opgebleven.

Op het werk gaat het goed.
    Het lukt me nog steeds.
    Maar collega is op verlof en heb het daardoor erg druk.
    Neem tijdelijk de belangrijke dingen van hem over.
    De week van de 20ste is hij terug, en heb ik het minder druk.

Verder lukt het op vlak van gezondheid.
    Spasmen zijn erger door de kou, is er veranderd het weer op een paar dagen tijd.
    Medicatie is verhoogt.
    Longen houden we onder controle.
    Van het moment ik merk dat het niet goed gaat grijpen we in.

Eind deze maand heb ik testen voor mijn nieren.
    Door de drukte op het werk heb ik niet veel last van het piekeren erover.
    Geen tijd om eraan te denken.

Mama verrekt zaterdag naar mijn broer in Australië.
    Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
    Hoop dat ze een leuke tijd heeft daar.

Nu maar eens gaan slapen.
    Probeer terug meer te schrijven als het lukt.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, je hoeft totaal geen 'sorry' te zeggen. Ik ben blij dat je kunt werken. Dat je gezondheid wat meewerkt. Gelukkig dat je amper tijd hebt om te piekeren! Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is met je nieren en dat er medicatie voor is.
    Goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.
    Ik lig ook al in bed, was zo druk deze week. Ik moet wat mail lezen ed en daarna ga ik slapen.
    Wat fijn voor je mama dat ze naar je broer gaat. En Australie schijnt prachtig te zijn.
    Groeten,
    Kariboe
    #12 edited november 2016
    Hallo Heidi en Kariboe,

Blij van beiden te lezen dat het goed gaat.

@Heidi blij voor je dat je werk goed bevalt. Minder leuk dat je meer last hebt van spasmen. Fijn dat je door de drukte van je werk minder piekert. Net als Kariboe hoop ik dat ze vlug te weten komen wat er aan de hand is met je nieren en of kunnen verhelpen of de juiste medicatie.Leuk dat je moeder naar Australie gaat om je broer te bezoeken.

Hier gaat alles zijn gangetje weer. Bij de fysio moet ik toch wel weer conditie opbouwen. Even te lang ziek geweest.

groetjes,
    Elisa

• HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe ik ben ook blij dat ik kan werken. Maar zal blij zijn als hij terug is. Dan heb ik het weer wat rustiger. Verder houden we longen nog onder controle, kine let er mee op dat het goed blijft gaan, en ha ook. En anders roep ik hulp van prof in. Je hebt gelijk dat je er op tijd inkruipt, ik doe dat ook, heb het nodig, anders hou ik het niet vol.

@Elisa hopelijk lukt het conditie opbouwen goed zonder te veel last. De spasmen zullen wel weer beteren met de medicatie en anders verhogen we nog wat in samenspraak met ha.

Morgen een vrije dag.
    Mag ook al eens.
    Wedstrijden gaan wel door, daar moet ik alleen de uitslag doorgeven.
    Dat valt goed mee.

Vandaag nog wat mensen aangesloten.
    Doe dat graag, zijn ze blij dat het eindelijk in orde geraakt.
    Maar moet er nog wat doen.

Nieren zijn de testen de 38ste en 29ste en dan de 29ste weet ik de uitslag.

Nu gaan slapen. Lig al in mijn bed.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Elisa, ik snap het dat je door je ziek zijn conditie kwijt bent. Ik ben blij dat je naar de fysio gaat.

@Heidi, ik ken het: drukte als collega's op vakantie zijn. Gelukkig is het tijdelijk.
    Ga inderdaad maar op tijd naar bed! Dat houdt mij ook fit.
    Ik hoop dat je uitgerust bent door je vrije dag.
    Ik ben blij dat je de 29ste weet wat er is! Ik hoop dat het meevalt.

Een fijn weekend! L. en ik gaan direct naar de Intocht van Sinterklaas. We verheugen ons erop ons kleine nichtje blij te zien.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe ik hoop ook dat het meevalt, verder idd druk door collega dat op verlof is. Ben aan het aftellen, zaterdag land hij en maandag komt hij terug werken. Dan keert de rust weer. En hoop ik dat ik terug meer kan schrijven.

Sorry voor mijn afwezigheid hier.
    Maar het gaat beteren.
    Zaterdag land collega en maandag werkt die terug.
    Dus wat meer rust voor mij terug.
    Zie er naar uit.

Verder lukt het hier wel.
    Ben ik blij om, maar komt ook doordat ik voldoende rust neem.
    En kijk uit naar meer rust ;)

Mama is ondertussen in Australië bij mijn broer.
    En heeft het daar heel goed.
    Ben ik blij om, dat ze maar geniet.

Mijn sportkamp steekt in elkaar.
    Flyer is af en in omloop.
    En al twee inschrijvingen :)

Nu maar gaan slapen.
    Lig al op mijn bed.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, gelukkig dat het vanaf maandag weer wat rustiger is.
    Ik vind het niet erg dat je minder post, heb het zelf ook druk.
    L. speelt de hoofdrol in de schoolmusical en de musical van haar musicalles. Ze heeft haar spreekbeurt binnenkort en we moeten een surprise maken voor een klasgenoot.
    Net als jij gaat rust voor alles.
    Fijn dat je mama het zo naar haar zin heeft bij je broer. Ze ziet hem natuurlijk niet vaak.
    Leuk dat je een sportkamp organiseert. De deelnemers zullen genieten, deed ik vroeger ook.
    Een fijn weekend, Kariboe
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe ik dacht dat ik het minder druk ging hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Eigenlijk is het pas deze week dat het minder druk is. En ik dus terug even tijd heb om te schrijven. Fijn dat L de hoofdrol heeft. Ze zal dat super goed doen. Daar ben ik zeker van. Rust is idd belangrijk, anders hou je iets niet lang vol.

Sorry dat ik niet meer schreef. Het waren drukke momenten. Laar nu eindelijk komt de rust terug. Ben ik blij om, maar doe het graag en dat is het belangrijkste.

Ik ben nog steeds op zoek of het te combineren valt, hier schrijven en werken. Als het druk is zoals de voorbije weken is dat haast niet haalbaar. Vaak werk ik een ganse dag of toch een groot deel van de dag op de computer. En 's avonds heb ik dan geen behoefte meer om de computer aan te zetten. Maar zal eens zien wat eventueel nog haalbaar is.

Verder gaat het redelijk hier. Vorige week wel wat minder, maar nu weer beter. Longfunctie was wat gedaald, meds opgestart en het sloeg aan. Gelukkig maar.

Dan ook met prof gesproken over komende tijd van infecties. En mijn angst om weer zoals vorige winter lang ziek te zijn. Verdikt vanaf nu steeds mondmasker als ik onder de mensen kom, plaatsen met veel personen bij elkaar mijden. En zeker niet in de buurt komen van zieken. Hele opdracht maar ga me er aan houden. Is veel te belangrijk. En wil zo lang het lukt kunnen werken en niet te vaak uitvallen.

Nu eens gaan slapen, morgen kine. Hoop dat het me lukt terug meer te schrijven.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi

@Heidi, fijn dat je samen met de prof je longen zo stabiel mogelijk houdt. Slim dat je veel mensen bij elkaar mijdt. Jij weet natuurlijk al wanneer het druk is in de supermarkt en dergelijke. En dagjes uit kun je zonodig uitstellen tot het voorjaar.
    Gelukkig dat je het nu wat minder druk hebt. Ik zou je over hier schrijven geen zorgen maken. Het is zo fijn voor je dat je kunt werken. Ik zie je op FB wel, hoor. Ik vind altijd: als je van elkaar maar weet dat het goed gaat. Verder neem ik mensen nooit kwalijk dat ze het druk hebben, had ik zelf vorig jaar met mijn papa.
    L. geniet van alles maar is nu serieus doodmoe. Na haar musicalles 's-morgens gaan we rustig thuis zijn en huiswerk maken. Morgen zien we wel.
    Een fijn weekend!
  • puckiepuckie Gebruiker
    Hoi heidi

Ik wens je een super 2017.
    Ik hoop dat je werk leuk blijft vinden en kan volhouden.
    De basketballers kan blijven trainen.
    Duck, bas en minouch je gezelschap blijft houden.

knuffels
    petra
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    #20 edited januari 2017
    @Kariboe Dat is waar, het belangrijkste is dat je weet dat het goed gaat, en hoe vaak je elkaar hoort is niet erg. Ik schrijf heel graag, maar soms ontbreek ik de laatste tijd wat tijd om te schrijven. Ik wil graag schrijven, maar wanneer en hoe is soms de vraag. Ik neem me voor in het nieuwe jaar terug regelmatiger te schrijven, en als het niet lukt door tijdsgebrek zoek ik een andere oplossing.

@Puckie hetzelfde voor jou een super 2017, met leuke momenten, dromen die uitkomen en een betere goede gezondheid. Werk is en blijft leuk, gelukkig maar. Lekjes van Duck en Bas en aaitje van Minoutch.

Voor iedereen een super gelukkig, vol liefde en vreugde 2017.
    Mijn allerbeste wensen, een goede of betere gezondheid en dat al je dromen en wensen mogen uitkomen.

ea96d872dd0cd4b40accbaa53de4b365_orig.jpg

image007_orig.png

Veel liefs, dikke knuf
    Heidi
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Jij ook een heel gelukkig en een fijn 2017 Heidi. Dat je longen zich gedragen! Succes met je werk en met je basketbalteam.
    Nog bedankt voor je mooie kaart.

Wij zitten op Texel, op een vuurwerkloos terrein. Heerlijk rustig. Er zijn hier veel mensen met één of meer honden. Wij zitten hier om aan het oorverdovende geknal van het carbidschieten, en aan de stank- en rookoverlast te ontkomen. Het is ons prima bevallen!
    Hallo Heidi,

Een heel gelukkig en gezond 2017 toegewenst. Fijn dat allles nog goed gaat!
    Een gelukkig Nieuwjaar iedereen!
    En een zo gezond mogelijk en een leuk 2017!

@Heidi, net als jij schrijf ik ook niet meer meerdere keren per week.
    Geef Minoutch, Bas en Duck een kusje van mij.
    Jij krijgt een kusje van Toekie.
    Jullie staan leuk op de foto.
    Een goede (werk)week.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Oma akke Heel graag gedaan, jij ook bedankt voor het mooie kaartje. Doet altijd deugd. Hier is het enkel vuurwerk bij de overgang van oud naar nieuw. En ook niet vlakbij, kunnen wel alles goed zien. Het is hier een open vlakte, dat is dan het voordeel.

@Elisa Bedankt, hoe gaat het met je? wat een fijne overgang gehad. Hier hebben we het simpel gehouden, lekker eten, naar het vuurwerk kijken en slapen. Gisteren ook niet veel speciaals gedaan, hoeft ook niet. En vandaag een vrije dag, uitrustten van alles.

@Kariboe ik probeer nu terug meer te schrijven en als me dat niet lukt dan zoek ik een oplossing hiervoor. Vandaag en morgen een vrije dag, dus tijd genoeg, woensdag wordt de test of het me blijft lukken. Dat zijn mijn JBOW mannen, er ontbreken er 3 op. Je krijgt een lekje van Ba en Duck en aaitje van Minoutch.

Vandaag een rustig dagje gehad. Nu even vrij na een drukke week.
    Morgen ga ik shoppen, naar de solden, dat begint morgen.
    Hopelijk valt het wat mee wat het weer betreft want vandaag zag het wit.
    Mooi om te zien, gelukkig viel het nog mee op de baan.

Vorige week was een heel drukke week.
    Heb zelf een G-sportkamp in elkaar gestoken en dat was dus vorige week.
    Wel even spannend, ging alles goed gaan, zoals ik het gepland had.
    En het is perfect gelopen :) ben er blij om.
    Nu beginnen aan het sportkamp in de zomervakantie. Waarschijnlijk worden het er twee.

Verder niet heel veel gebeurd hier.
    Nog steeds aan het werk bij Leuven Bears.
    Doe het nog steeds graag, echt een fijne job.
    Kijk er altijd naar uit om er naartoe te gaan.
    De mensen te zien, rond basketbal te spreken.

Ah er is wel iets geweest, vanaf nu telkens buiten komen met een mondmasker.
    Orders van mijn prof en daar kan ik geen neen op zeggen.
    In het begin was het ongemakkelijk, maar nu ben ik het al gewoon.
    Ga alleen is op zoek gaan naar mooiere kleur dan groen.

Nu gaan slapen dat ik uitgerust ben voor te shoppen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    De shoppingdag van vandaag was super maar vermoeiend.
    Was leuk om in mijn nieuwe rolstoel door het stad te rijden.
    Een groot verschil tegen mijn vorige. Ben er super blij mee.
    Ik heb 2 puls gekocht een pyjama, handtas en rugzak.
    Voor de rugzak en handtas heb ik minder betaald dan de echte prijs van de rugzak.
    Gewoon een super koop.
    En ben er erg blij mee.

Nu tv gekeken en zo slapen.
    Morgen er vroeg uit voor de kine.
    En terug gaan werken bij leuven bears :).

Slaap zacht!
    En een fijne dag morgen.

Veel liefs, knuf
    Heidi
    @Heidi, fijn dat je sportkamp zo goed beviel. Ik had ook niet anders gedacht. In de zomer een kamp lijkt me nog leuker, dan kun je eens buiten eten.
    Ik snap dat je het fijn vindt om te werken.
    Groen is mijn lievelingskleur, ik zou hem dus groen houden. Maar ik snap dat jij eens wat anders wil.
    Fijn dat je zo veel hebt kunnen kopen bij de solden. Ik doe dat ook vaak, loop regelmatig even langs de winkels en kijk of er aanbiedingen zijn.
    Gelukkig dat je je nieuwe rolstoel hebt. Dat hij fijn rijdt is voor jou heel belangrijk. En eens iets nieuws hebben is altijd fijn.
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    @Kariboe Het was wel even spannend of alles goed ging lopen, had het helemaal alleen in elkaar gestoken. Maar wist niet of het wel goed gedaan was, al had ik wel het gevoel. En nu ben ik er helemaal zeker van. Want het is goed gelopen, zonder problemen. Werk is echt fijn, net terug van een vergadering, morgen wel uitslapen mits het zo laat is geworden. Maar niet erg, vindt het leuk en dat telt. Groen op een mondmasker is zo voor chirurgen, daarmee wil ik eens iets anders van kleur en minder opvallend. Ben super blij met mijn solden en ook met mijn rolstoel, moet eens een foto plaatsen denk ik.

Net terug van een vergadering, was een heel goede vergadering, alleen wat laat geworden.
    En morgen blijf ik wat langer in bed liggen om voldoende slaap te hebben.
    Verder loopt alles goed, ben echt blij met mijn job.

Training van JBOW is er nu niet in de vakantie, moeten ook eens rusten.
    Zeker na zo een sportkamp, dan mag een week rust wel.
    Volgende week beginnen de trainingen terug.

En sinds 1 januari hier hier een en ander veranderd.
    Medicatie wordt uit terugbetaling gehaald, wordt duurder, ...
    Kwaad word ik er van, is echt niet fijn, hun geld halen bij de zieken.
    Moet echt eens een brief schrijven, dat ze beseffen wat ze doen.
    Mijn apotheek zegt wel dat het nog niet goedgekeurd is en dat het zeker al tot april niets veranderd.
    Daar ben ik al blij mee, al heb ik wel al mijn voorzorgen genomen :)

Nu maar eens gaan slapen, tot morgen.
    Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
  • puckiepuckie Gebruiker
    hoi heidi,

Ze halen hier in nederland ook steeds meer geld van de chronisch zieken.

Fijn dat je het zo naar je zin heb.
    Hoop dat het mondmasker je goed blijft helpen.

Hier gaat het met de longen wel goed, echter de rest niet zo
    afgelopen dagen aanval gehad van de ziekte van meniere ( ik was duizelig en misselijk )

Gelukkig was ik voldoende hersteld om afscheid te nemen van mijn oom ( 90 jaar geworden )

knuffels
    petra
    @Heidi, als er een keer wat 'misgaat' met een kamp: maak je dan niet druk. Genoeg te eten is er altijd wel en even niets te doen hebben is niet erg.
    Een keer tot laat werken overleef je inderdaad wel, ik heb bereikbaarheidsdiensten en dan ga ik de avond erna wel wat vroeger naar bed.
    Ik hoop dat je andere mondmaskertjes vindt.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe rolstoel!
    L. heeft ook geen turnen en musicalles tijdens vakanties, is inderdaad wel eens lekker rustig.
    Wat erg van die medicijnen. Maar je inhalators zullen ze toch wel blijven vergoeden?
    Mijn Belgische FB-vrienden hadden het over neusdruppels en meer remgeld voor antibiotica. Klopt dat?
    Een fijn weekend!
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    #30 edited januari 2017
    @puckie het is echt leuk bij Leuven Bears. Heb het er echt naar mijn zin. En ze houden rekening met me, dat doet ook veel. Wat minder dat je een aanval had, ben je naar het ziekenhuis moeten gaan of kon je nog thuis blijven? Gelukkig dat je er nog bij kon zijn bij je oom, is belangrijk afscheid kunnen nemen. Veel sterkte en mijn deelneming.

@Kariboe inderdaad als je laat werkt pas je je daarop aan. Ik heb uitgeslapen en dat helpt. Het is veel meer dan neusspray, dus inderdaad neysspray die ik gebruik wordt plots 9x duurder. Mijn maagbeschermend, mijn onderhoudsantibiotica, mijn antibiotica als ik er moet nemen. Ik betaal al de volle pot voor een puffer omdat ik geen 20 pakjaren gerookt heb, dan voor medicatie voor mijn maag omdat ik eraan geopereerd ben, ... fijn dat jullie het rustig hadden, doet eens deugd.

Ik ben mijn dag goed begonnen met uitslapen. Deed veel deugd.
    Verder dan wat rustig gewerkt voor Leuven Bears.
    Op tijd naar huis en films zitten kijken. Dat was ook eens fijn, rustig in de zetel film kijken.

Ik hoop dat ik niet ziek word, maar het ziet er niet zo goed uit.
    Longen doen moeilijk, bloed was wel nog oke.
    Maar begin koorts te krijgen, hopelijk is het morgen weer normaal.
    Anders ga ik volgende week langs mijn prof, denk dat dat beter is dan ha in mijn situatie.

Foto's kan ik nu kiet plaatsen, maar doe ik zeker.
    Nu typ ik vanop mijn gsm.
    Als er fouten in staan komt dat vaak doordat het toch niet zo handig is om vanop een gsm te schrijven.
    Maar lig al in bed, ga zo proberen te slapen. Hopelijk lukt dat wat.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
    Heidi
Dit topic is gesloten