stoppen met roken

12-01-2017 om 21:39 uur

Wie heeft er ervaring met Champix of nicorette bij het stoppen met roken?

Login of registreer om te reageren
12-01-2017 om 22:31 uur

Ik heb 16 jaar geleden wel Nicorette gebruikt. Ik had toendertijd ook medicatie om de zin in roken te verminderen. Zyban heette dat middel, wordt nu niet meer gebruikt. Bij moeilijke momenten gebruikte ik dan kauwgom. Het is uiteindelijk gelukt! Nu al ruim over 15 jaar rookvrij! Succes !

Login of registreer om te reageren
13-01-2017 om 11:25 uur

ik ga proberen met roken te minderen, ik rook al bijna 40 jaar vroeger wel een pakje per dag, nu nog 5 sigaretten .

Login of registreer om te reageren
03-02-2017 om 19:30 uur

Hoi.
Ik ben via de zorgverzekering aan het stoppen met roken (nu al bijna twee maanden )
Dit wordt volledig vergoed.
Ik gebruik de nicotinell pleisters. Via medipro kun je je aanmelden.
Voor mij werkt het prima.

Groetjes :Robert1962

Login of registreer om te reageren
03-02-2017 om 20:07 uur

ik ben nu ook 2 maanden en drie dagen gestopt zonder hulp middelen alleen wel opgenomen geweest door een bacterie op mijn longen 8 dagen ziekenhuis behoorlijk ziek nu heb ik astma dus rook ik niet meer van de dag toen ik opgenomen werd heb het wel moeilijk af en toe en ontgiften maar ik geef niet op

Login of registreer om te reageren
08-02-2017 om 08:52 uur

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de hulp van tabex. Door een medicijn allergie mocht ik nooit geen champix of andere medicatie ervoor gebruiken. Tabex is op plantaardige basis, heeft geen bijwerkingen zoals de chemische medicatie. Na 44 jaar roken lukt het me eindelijk om te stoppen

Login of registreer om te reageren
08-02-2017 om 09:44 uur

Wens jullie heel veel sterkte geweldig hoor, hou vol en ga zo door.

Login of registreer om te reageren