Account verwijderen en berichten verwijderen

15-02-2017 om 10:21 uur

Ik zou graag mijn account en de berichten die door mij geplaatst zijn willen verwijderen. Hoe werkt dit?

Login of registreer om te reageren
17-02-2017 om 09:36 uur

Hallo piratejacqie,

Je account en berichten verwijderen kan helaas niet.

Groetjes,
Solstice

Login of registreer om te reageren
27-02-2017 om 07:25 uur

Dat kan zeker wel is technisch ook zeker mogelijk maar meestal willen forum beheerders dat niet omdat de structuur van de berichten...antwoorden en reactie op elkaar dan in de problemen komen, maar ook dat het best wat werk is om te doen en daar zitten moderators en forum beheerders niet op te wachten.
Er zijn diverse uitspraken van het gerechtshof en van de hoge raad dat forum eigenaren dit uiteindelijk wel moeten doen. Het auteursrecht van een bericht blijft ook altijd bij degene die het bericht plaatst!! De rechtspraak heeft bepaald dat het feit dat de integriteit van de berichten in gevaar komt niet opweegt tegen het individuele belang en het auteursrecht.
Als je er een zaak van maakt is het forum uiteindelijk wel gedwongen om berichten te verwijderen. De vraag is alleen of al die moeite het je waard is.

Login of registreer om te reageren
27-02-2017 om 08:37 uur

Die gedachte had ik ook Marcus. Het is wettelijk verplicht om gehoor te geven aan een dergelijk verzoek. Wel vind ik, dat als je op een forum gaat, je vooraf weet dat je er misschien een keer geen zin meer in hebt en als er niks kwaads in staat, waarom dan laten verwijderen...

Login of registreer om te reageren
27-02-2017 om 08:59 uur

Een hele account plus alle berichten verwijderen doen we inderdaad nooit omdat dit de leesbaarheid van het forum voor de andere forumleden niet ten goede komt.
Als je een specifiek (deel van een bericht) verwijderd of aangepast wilt hebben kun je een persoonlijk bericht sturen naar iemand van de crew en dan bekijken we dat verzoek.

Login of registreer om te reageren
27-02-2017 om 09:16 uur

Solstice ; Je kunt dan het bericht of delen ervan verwijderen en daar zetten ; Bericht verwijderd, of bij een account "anonieme gebruiker" neerzetten.

Login of registreer om te reageren