Ik wil me graag even voorstellen

12-03-2017 om 20:23 uur

Hallo, ik ben een vrouw van 55.
Ik ben sinds 10 jaar hartpatient, leef op medicijnen, maar in aug 2015 is er na een scan bij mij COPD gold 2 en borstkanker vastgestelt. De hele ridel gehad, operatie, chemo en bestraling.
Yep, zucht, een hele kluif, maar ik ben er goed doorheen gerold.
Ik was goed herstellende, ook mn longen hielden zich goed.
Ik gebruik Anoro 1x dgs.
Dit alles ff in vogelvlucht en als ik het heeeeel snel zeg, dan valt het wel mee...;-)
Ik ben hart/ long/ kankerpatient..Maar ik ben positief ingestelt en heb veel humor, waarmee ik me door moeilijke situaties heen sla.
Fijn om hier te mogen lezen.
Greeetzzzz

Login of registreer om te reageren
12-03-2017 om 22:27 uur

Hallo, ik ben Micha, bijna 50, single met 2 lieve Eu. zwarte korthaarpoezen, ik woon op het mooie eiland Texel, ik heb COPD - emfyceem - gold 4 met een longinhoud van 16% een gemidd. hartslag van 120 en een saturatie van 85, ik heb wel zuurstof, maar als de boel zó stuk is, helpt er niet ècht veel meer, maar ik heb de ''POSITIEFUS'' en ook al is mijn wereldje héél erg klein, het is MIJN wereldje en ik ben er gelukkig mee, ik wil het leven helemaal leegzuigen tot op de bodem en als ik 's morgens wéér wakker word, ga ik er ook vol voor, al is 't wel allemaal op z'n 11 en 30ste. Acceptatie is het sleutelwoord voor ons COPDers. En ik ben dan wèl alléén, maar nóóit eenzaam.

Login of registreer om te reageren
14-03-2017 om 09:08 uur

Hallo Micha, wat knap ik ben Yolande en heb pas gehoord dat ik copd heb gold 3 en een leveradonoom, dat is een goedaardige tumor op de lever. Bij toeval met de ctscan ontdekt. Vandaag voor de 1e maal naar de longfysio, best spannend. Maar wat knap dat jij zo positief bent .Ik heb er op het moment nogal moeite mee om een beetje positief te blijven.

Login of registreer om te reageren
15-03-2017 om 12:31 uur

Garfield2be en Micha welkom op het longforum.

Login of registreer om te reageren