Hallo,

18-03-2017 om 14:51 uur

Mijn naam is Ina, 61 jaar, al sinds 1975 gelukkig getrouwd, moeder van twee dochters en oma van 4 kleinkinderen Sinds 2004 de diagnose COPD en nu ineens veranderen ze dat in Astma. Heel verwarrend hoor. Daarom ben ik het net opgegaan om de verschillen te zoeken tussen COPD en Astma. Toen kwam ik het LongForum tegen en ik hoop hier wat antwoorde te vinden.

Login of registreer om te reageren
18-03-2017 om 21:37 uur

Dag Ina
Welkom op dit forum.
Ik hoop voor je, dat je hier de antwoorden zult vinden..
Het beste met je.
Lieve groet
Christiana

Login of registreer om te reageren
19-03-2017 om 10:01 uur

Ina welkom op het longforum er zijn meer copd'ers die later toch de diagnose astma kregen (ikzelf ook - althans nu is het ACOS geworden)

Login of registreer om te reageren
07-05-2017 om 22:17 uur

Hoi Ina, ik dacht ook dat ik alleen copd had. Maar omdat ook met Ventolin 20% meer kon uitblazen kreeg ik ook de diagnose astma. Is nooit onderkend, wel altijd veel gehoest en voorholte-ontstekiingen, zelfs 1 keer een aanval gehad zodat ik niet meer dan 2 woorden achter elkaar kon uitspreken (voor een volle zaal) en nog niet de link gelegd naar astma!

Reactie op Ina1955

Mijn naam is Ina, 61 jaar, al sinds 1975 gelukkig getrouwd, moeder van twee dochters en oma van 4 kleinkinderen Sinds 2004 de diagnose COPD en nu ineens veranderen ze dat in Astma. Heel verwarrend hoor. Daarom ben ik het net opgegaan om de verschillen te zoeken tussen COPD en Astma. Toen kwam ik het LongForum tegen en ik hoop hier wat antwoorde te vinden.

Login of registreer om te reageren
08-05-2017 om 11:41 uur

Welkom Ina
Zelf heb ik ook diagnose astma en copd

Login of registreer om te reageren