Op zoek naar een diëtist in Rotterdam

22-03-2017 om 11:55 uur

Goedemiddag,

Sinds de laatste paar jaar krijg ik meer allergie (huisstofmijt) en astmatische klachten. Ik ben slank en heb eerder de neiging om af te vallen. In periodes dat ik meer last heb van astmatische klachten en allergie heb ik vaak weinig energie en weinig eetlust. Gevolg is dat ik minder goed voor me zelf zorg en meer afval waardoor ik me nog slechter ga voelen. Terwijl het juist belangrijk is om voldoende en gezond te eten. Ook heb ik het idee dat ik soms klachten krijg (hoofdpijn, niet lekker voelen) na het eten van voedsel/ingredienten maar ik kan de vinger er niet op leggen. Bloedonderzoek wijst niks uit.

Ik zou graag een diëtist willen raadplegen. Waar kan ik een erkende diëtist(-en praktijk) in Rotterdam vinden die ervaring heeft met astma en allergieën? Of kan iemand mij adviseren hoe ik het beste kan zoeken naar een diëtist die bij mij past.

Met vriendelijke groet,
PietjeBella

Login of registreer om te reageren
22-03-2017 om 17:27 uur

Hallo PietjeBella, ivm met ernstig astma, prednisolon en overgewicht ben ik ook bij een dietiste geweest. Ik heb er een gezocht op internet, heb naar een dietiste die mij wat leek een mail gestuurd met kort mijn verhaal en de vraag of zij mij kon helpen of dat zij iemand wist die mij kon helpen.
Werkte prima.

Login of registreer om te reageren
01-04-2017 om 18:37 uur

Goedenavond,

Neem me niet kwalijk voor de late reactie.

Dank voor de informatie emsepems, Dante en advieslijn! Ik ga er mee aan de slag

Met vriendelijke groet,

Login of registreer om te reageren