Carpe Diem 1963

24-03-2017 om 07:12 uur

Mijn zoon heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een longvlies ontsteking als gevolg van doorlopen met een griep.Hebben een drain geplaats en bijna 2liter vocht eruit gehaald en antibiotica gegeven. Hij mag vandaag naar huis. Hij brengt normaal in de vroege ochtend de krant rond en moet de wijk binnen een uur rond brengen. Hij wil de volgende week weer aan de slag. Is dat niet te snel? Hij sport normaal elke dag min.2 tot 3 uur(fitniss) maar de arts zij dat hij daarmee
nog een maand moet wachten. Maar maak me meer zorgen om het feit dat hij het liefst zo snel mogelijk weer wil werken.
Met een zwaar geladen tas kranten op de fiets ? Of is het dat als hij te zwaar begint dat hij vanzelf zal stoppen omdat het gewoon niet gaat en kan dat kwaad?

Login of registreer om te reageren
24-03-2017 om 09:38 uur

Pittig!
Ik denk dat dit iets is wat je zoon moet bespreken met de artsen die hem behandelen in het ziekenhuis.
Het lijkt mij een erg ambitieus plan, als fitnessen nog een maand niet mag, lijkt me kranten rondbrengen ook nog teveel, maar dat moet hij echt bespreken!
Beterschap voor hem!

Login of registreer om te reageren
24-03-2017 om 20:29 uur

Het lijkt mij ook erg snel. Ik zou het zeker bespreken net de behandeld arts!

Veel beterschap voor je zoon.

Login of registreer om te reageren
25-03-2017 om 05:57 uur

Als de zoon zo snel mogelijk wil beginnen dan is hij erg gemotiveerd. Je mag dan verwachten dat hij niet zal stoppen als het te zwaar wordt. Hij gaat dan puur op wilskracht verder. Dat lijkt me niet gezond. Vraag de arts om raad.

Login of registreer om te reageren