Volgorde van pufjes.

01-04-2017 om 10:07 uur

Steeds weer duikt de discussie op over de volgorde van inname van de pufjes, ik neem even mijn eigen situatie als voorbeeld: ik heb 1x dgs 2 pufs spiriva respimat en 3x dgs 2 pufjes foster, mij is in het begin verteld dat ik 'smorgens de spiriva eerst moet nemen, dan 10 min wachten en daarna de foster. Maar als ik daar met lotgenoten over praat, zijn de voorschriften nogal verschillend, want er zijn ook lotgenoten die juist weer eerst de foster en dan de spiriva nemen (op voorschrift) waarom is hier geen eenduidigheid over???? Vind het zeer verwarrend.

Dank u
Lia

Login of registreer om te reageren
01-04-2017 om 10:34 uur

Ik puf 's ochtends eerst de Spiriva (1x) en direct daarna de Ombrez (1x).
Voor het slapen nog 1x Ombrez.
Geen idee of dat ok. is.

Login of registreer om te reageren
01-04-2017 om 11:36 uur

Het is niet verwarrend als je gewoon het advies opvolgt wat voor jou persoonlijk geldt en je je niet druk maakt over wat anderen doen.

Login of registreer om te reageren
03-04-2017 om 18:36 uur
Reactie op Daantje

Het is niet verwarrend als je gewoon het advies opvolgt wat voor jou persoonlijk geldt en je je niet druk maakt over wat anderen doen.

Daantje, misschien is verwarrend ook niet het goede woord, want ik ben niet in de war eigenlijk, ik doe wat ik al jaren doe, maar als je dan andere lotgenoten hoort die het bv net andersom doen, vraag ik me gewoon af of daar een reden voor is, want dat zou natuurlijk ook kunnen.

groet
Lia

Login of registreer om te reageren
08-04-2017 om 18:49 uur

Dank u wel, Peter van Tilburg, dan doe ik het dus gelukkig al enige jaren goed.

Login of registreer om te reageren