Hoi allemaal!

06-04-2017 om 15:10 uur

Ik stel me hier even kort voor. Ik ben Rob, en heb meerdere vormen van sarcoïdose, waaronder dus ook in de longen. Er valt niet veel over te vertellen in deze gemeenschap, want het effect van deze ziekte is vergelijkbaar met COPD etc. Benauwdheid, hoesten, pijn op de borst, noem maar op... Wil je meer weten, kijk dan even in de sectie "Andere chronische longziekten" op dit forum, en/of op de site van de SBN (Sarcoïdose Belangenvereniging Nederland).

Ik zag dat het Forum ondersteuning zoekt, en omdat ik:
a. veel tijd omhanden heb, want ik ben 100% afgekeurd;
b. webmaster en moderator ben bij de SBN, en dus best wel ervaring heb;
c. ook nog eens zelf weet wat het is om een longziekte te hebben.

heb ik mijn hulp aangeboden.
Dus misschien zien jullie me de ene keer terug als moderator, en de andere keer als "gewoon" forumlid en patiënt.

Hoe dan ook, i'll be back...

Greetz, Rob.

Login of registreer om te reageren
06-04-2017 om 17:38 uur

Vanjot Welkom op het longforum en succes met je werkzaamheden als moderator.

Login of registreer om te reageren
06-04-2017 om 20:29 uur

Welkom Vanjot op het forum denk vast dat ze knappe koppen kunnen gebruiken

Login of registreer om te reageren
08-04-2017 om 08:37 uur
Reactie op Marcus

Vanjot Welkom op het longforum en succes met je werkzaamheden als moderator.

Thanks Marcus! Ik weet niet of mijn aanbod wordt geaccepteerd door het moderator team, dus er is nog geen sprake van of ik al dan niet ga modereren. Maar dat maakt niet uit; ik ben heel veel aan het lezen nu :)

Login of registreer om te reageren
08-04-2017 om 08:39 uur
Reactie op daysy

Welkom Vanjot op het forum denk vast dat ze knappe koppen kunnen gebruiken

Thanks daysy, maar ik ben (en heb :) )echt geen "knappe kop" hoor! Ben maar gewoon iemand met longproblemen, en weet toevallig wel een en ander. Maar die kennis heb ik ook alleen maar aan anderen te danken, ik heb er niet voor geleerd of zo...

Login of registreer om te reageren