Even voorstellen

07-04-2017 om 08:57 uur

Hi.
Ik had mij een aantal weken geleden al aangemeld. Toen lag ik nog in het ziekenhuis met pleuritis. 1 week een drain gehad en 2 weken antibiotica via infuus.
Vandaag ben ik 2 weken thuis. Gisteren laatste antibiotica.
Nu vooral zoekende naar hersteltips en kledingtips.
Ik merk nl dat indien t kouder wordt het ook gevoeliger/pijnlijker wordt.
Iemand heeft mij geadviseerd om veel laagjes te hebben en iemand anders had t over katoenen hemdjes. Klinkt dat bekend?
Ik ben vanaf gisteren begonnen met 1 uur per dag thuiswerken dus dat is wel fijn. Probeer ook mijn conditie op te bouwen met buiten lopen en fietsen op de hometrainer. Nog snel buiten adem.
Ik vind t nog moeilijk om te accepteren dat ik t rustig aan moet doen maar lichaam fluit je vanzelf terug he ;).
Het is nu wel tot me doorgedrongen dat ik echt de rust moet nemen om goed te herstellen maar om een juiste balans te vinden blijft ook moeilijk.
Sorry best wel een lang verhaal. Ik heb ondertussen al wat rondgekeken op t forum maar me nu dus pas voorgesteld.

RYK

Login of registreer om te reageren
07-04-2017 om 09:24 uur

RYK welkom op het longforum. Laagjes en met name natuurlijke materialen werken erg goed. Doe rustig aan, sterkte en succes met je herstel en het opbouwen van je conditie.

Login of registreer om te reageren