Even voorstellen

13-05-2017 om 13:35 uur

Zojuist heb ik me aangemeld voor het forum, omdat mijn zoon van bijna 8 jaar pas de diagnose astma kreeg. Levert een hoop beginnersvragen voor mij als moeder, dus ik struin graag wat rond op dit forum.

Hij is altijd al veel ziek geweest, en was ook altijd anders ziek, zieker dan zijn broertje en zusje als ze ziek zijn. Hij zit met koorts op de bank, ademt nadrukkelijk (maar ik hoorde nooit een 'piep'), en dat is dan alles, een aantal dagen lang. 's Nachts kreunt hij soms ook en dan ben ik extra bezorgd. Afgelopen half jaar is het ziek zijn wel heel erg de spuigaten uit gelopen en heeft hij minder dan de helft van de tijd naar school kunnen gaan.

Begin januari zijn zijn neus- en keelamandelen verwijderd, omdat die erg vergroot waren, en mogelijk de oorzaak zouden kunnen zijn van zijn lage weerstand. Maar het maakte geen verschil, hij is juist vaker en langer ziek momenteel.

Nu was hij weer bij de kinderarts terug en omdat hij toen ook nog half ziek was, hoorde de arts een piep in zijn adem. Flixotide gestart en over een maand evalueren.

Login of registreer om te reageren