Benauwd

01-07-2017 om 14:41 uur

Goedemiddag, al een week heb ik het enorm benauwd. 2 keer naar de huisartsenpost geweest en 1 keer naar de huisarts. Er is een long foto gemaakt om een klaplong uit te sluiten omdat ik die in het verleden 2 keer achter elkaar gehad heb. Het zweet staat in mijn handen, mn hartslag gaat enorm snel en de benauwdheid neemt niet af. Maandag weer naar de dokter. Kunt u mij adviezen geven of tips? Hoe ik dit het beste kan aanpakken? Uiteraard wil ik hier van af voel mij zo ellendig. Op de foto was geen klaplong te zien. Mvg maarah

Login of registreer om te reageren
01-07-2017 om 15:38 uur

De longartsen beantwoorden de vragen in prive tijd en dat kan daarom soms even duren, enkele dagen tot weken. Dus ik zou als ik jou was contact opnemen met de huisartsenpost, en gezien je maandag naar de dokter gaat heeft het voor het moment niet zo veel nut op een antwoord van een longarts hier te wachten! Sterkte.

Login of registreer om te reageren
03-07-2017 om 07:37 uur

Maarah,

We snappen dat het heel vervelend is maar wacht het bezoek aan de dokter vandaag even af. Heb je alsnog een vraag voor de longarts op het forum dan kun je een nieuwe vraag aanmaken.

Met vriendelijke groet,
advieslijn

Login of registreer om te reageren