Help

25-07-2017 om 06:04 uur

Hallo allemaal ik heb een vraag
Paar weken geleden begon ik een pijnlijk drukkend gevoel te krijgen op mijn borst me linker arm deed daarbij zeer en nek
begon vervolgens heel erg te zweten en toen zakte het weer af
Het ademhalen doet ook zeer en ben heel duizelig vaak alsof ik zwaar dronken ben c en
en naar 1 kant word geduwd
Ook daarbij hoest ik al zo een 7 weken best veel zo een irritante kriebel hoest die aanblijft houden
Ik heb puffers en dat lijkt klein beetje te helpen tegen de benauwdheid ( helpt normaal wel) ik ben Door de arts naar zkh verwezen want hij zag op hartfilmpje een kleine afwijking van zuurstof tekort eenmaal in zkh hebben ze daar ook filmpje gemaakt en daar was niks op te zien zeiden ze
Ik kreeg ook een spray onder me tong daar en dat hielp goed.
Ik werd weer naar huis gestuurd en moet volgende week terug komen voor fietstest9.
Maar werd gezegd dat ik niks aan me hart heb..
Ik weer terug naar ha want de klachten blijven alleen trekt het niet meer naar arm Door
Heb gevraagd voor long foto deze gekregen ook niks op te zien
Ik weet het niet meer nu Maar weet wel dat het geen stress is en weet zeker dat er iets moet zijn ik ken me lichaam
Ik hoest sinds gisteren groen slijm/ snot op
Kan het iets zijn met de longen
De huisarts dacht dat ik ook iets van een spierspasme gehad kan hebben bij me hart.
Maar ja me klachten blijven
Ben ook zo extreem moe kan hele dag wel slapen
En me eetlust is er bijna niet meer
Groetjes

Login of registreer om te reageren
26-07-2017 om 18:14 uur

Beste 020,

Je klachten klinken bij mij best bekend in de oren, en heb er circa 3/4 jaar mee rond gelopen.
Bloedwaardes waren allen goed, niets geks op ecg, niets raars op longfoto, niets vreemds bij longtest.
Todat er een histamine test werd gedaan, en na toevoeging van 2 Mg histamine mijn longcapaciteit nog maar 50%.
Oftewel zeer overgevoelige longen, waardoor ook vaak vermoeid door hyperventilatie. Zonder het zelf echt te beseffen.
Ook bij mij begon het met duizeligheid, tintelingen, zware vermoeidheid, slecht slapen, af en toe het gevoel flauw te vallen. En steeds benauwder op langere duur.
Ook het ophoesten van groen/bruin slijm was een voorteken.
Door hyperventilatie en de astma krijg je verzuurde spieren, en dus ook spierpijn/stijve nek, last van armen benen enz.

Uiteraard ben ik geen arts, maar een histamine test kan nooit geen kwaad om te laten doen, en Kun oo vrij korte termijn uitsluiten of het eventueel astma is.

Succses en sterkte.

Login of registreer om te reageren