Benauwdheid

12-08-2017 om 12:24 uur

De laatste maanden meer last van benauwdheid, kan het komen door klimaat veranderingen of een ander reden.

Login of registreer om te reageren
12-08-2017 om 12:38 uur

Hallo Stoom,

Zou heel goed kunnen. Bij mij is de afgelopen periode de benauwdheid ook toegenomen en voor mij is dat ook nieuw omdat ik ook pas een halfjaar bekend ben met COPD.

De medicijnen die ik heb helpen dan wel als ik extra pufjes neem.

Groet

Boemer

Login of registreer om te reageren
12-08-2017 om 12:42 uur

Hallo Stoom,dat kan heel goed,vaak wanneer het vochtiger is maar ook bij veel hitte.
Maar het kan ook door een allergie komen, hooikoorts of iets dergelijks.
En wanneer je het niet vertrouwd contact opnemen met je arts, je kunt ook een sluimerende ontsteking hebben of een virus.
Beter een keer te vaak aan de bel trekken dan 1 keer te weinig.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
20-08-2017 om 15:13 uur
Reactie op Boemer

Hallo Stoom,

Zou heel goed kunnen. Bij mij is de afgelopen periode de benauwdheid ook toegenomen en voor mij is dat ook nieuw omdat ik ook pas een halfjaar bekend ben met COPD.

De medicijnen die ik heb helpen dan wel als ik extra pufjes neem.

Groet

Boemer

Bedankt voor je antwoord, ik denk dat wij het zelfde gemeen hebben, allen ik heb al COPD zins 2009. Dit jaar schijnt het erger te zijn wat ik nog niet eerder mee gemaakt heb.

Login of registreer om te reageren
20-08-2017 om 15:18 uur
Reactie op goudvisje

Hallo Stoom,dat kan heel goed,vaak wanneer het vochtiger is maar ook bij veel hitte.
Maar het kan ook door een allergie komen, hooikoorts of iets dergelijks.
En wanneer je het niet vertrouwd contact opnemen met je arts, je kunt ook een sluimerende ontsteking hebben of een virus.
Beter een keer te vaak aan de bel trekken dan 1 keer te weinig.
Groetjes, Jolien

Hallo Jolien, bedankt voor je reactie, ik heb gelukkig geen andere aan doeningen gehad tot nu toe, verder voel ik mij gezond en het gaat nu het weer beter is ook beter met mij.
Groet,Jan

Login of registreer om te reageren