Documap

06-09-2017 om 17:33 uur

Heii mensen

Ik moet voor Nederlands een documap maken. Ik moet alleen deze week al mijn onderwerp doorgeven. Ik zat te denken om iets over de longen of astma te doen. Vooral omdat ik het zelf interessant vindt. Maar ook om iets meer te weten te komen over astma omdat ik dat sinds afgelopen december heb. Maar ik ben er nog niet uit... Dus weten jullie misschien nog wat onderwerpen? Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd in het menselijke lichaam omdat ik later fysiotherapie wil gaan studeren.
Maar als je iets weet zou ik het fijn vinden als je dat wil zeggen ();)

Groetjes Lea

Login of registreer om te reageren
06-09-2017 om 19:08 uur

superleuk om het over astma te doen, boeiend ook.
Enne.... wij kunnen je vast helpen op dit forum voor een mooie documap.
Succes!

Login of registreer om te reageren
07-09-2017 om 10:17 uur
Reactie op emsepems

superleuk om het over astma te doen, boeiend ook.
Enne.... wij kunnen je vast helpen op dit forum voor een mooie documap.
Succes!

Dankjewel!!

Login of registreer om te reageren
08-09-2017 om 12:40 uur

hoi @Lea15 voor welke opleiding is het?
En aan welke eisen moet het voldoen?

als je deze neerzet kan ik je waarschijnlijk wel verder helpen.

Login of registreer om te reageren
08-09-2017 om 16:33 uur

hoi @puckie
Ik zit nu in havo 4, en volgens mij maar dat weet ik niet 100% zeker moet ik volgend jaar ook nog over dit onderwerp doen.

Het moet geknipt en gelpakt zijn van internet. En die citaten moet ik dan een beetje aanelkaar praten. 70% internet en 30% zelf getypt.

Login of registreer om te reageren
09-09-2017 om 05:10 uur

@Lea15

Dan zou ik de site van het longfonds gebruiken. Daar kan je betrouwbare informatie vinden.
Probeer wel alvast om de bronvermelding te gebruiken. ( in Word bij verwijzingen en dan bronnen ) ( geeft je extra punten en straks voor de latere studie is dit verplicht)
en tussen de internet stukken kan je eigen ervaring wat je heb met betrekking tot astma vertellen.

Login of registreer om te reageren