Even kennis maken!

18-09-2017 om 11:31 uur

Hallo allemaal! Ik ben dus Lexie en vandaag thuisgekomen na een week ziekenhuisopname tgv verschillende longemboliƫen waarvan er 2 groot waren en een trombosebeen vol met stolsels tot aan mn lies. Het ene moment ben je kerngezond en het andere moment lig je benauwd in het ziekenhuis. Gelukkig ben ik van nature vrij nuchter, maar nu ik thuis ben heb ik tijd genoeg om er over na te denken. Ik hoop hier van ervaringen van andere mensen te kunnen leren en als hulp voor het verwerkingsproces!

Groetjes Lexie!

Login of registreer om te reageren
19-09-2017 om 21:34 uur

Welkom Lexie. Je hebt een hele heftige periode doorgemaakt.
Sterkte Elisan.

Login of registreer om te reageren
20-09-2017 om 12:44 uur

Welkom Lexie,
Je zal een hele tijd nodig hebben om weer op krachten te komen. Maar je klinkt positief, en dat helpt zeker om er mee om te gaan.
Ik heb in augustus 2014 ook massale longembolieƫn gehad in beide longen.
Veel beterschap!
Ilse

Login of registreer om te reageren
21-09-2017 om 13:45 uur

Dank jullie wel! Ben inmiddels weer n paar dagen verder en ook weer wat wijzer! Ik voel me verder prima maar constant hangerig moe! Zolang ik niks doe is goed, maar als ik ook maar iets doe wat voor n hoogde hartslag zorgt...nou ja.....jullie kennen het probleem denk ik wel! Ook moet ik wennen aan t feit dat er niks aan de hand was en dat ik nu continu teruggefloten word door mn eigen lichaam.

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 09:40 uur

Hoi lexie, neem de tijd om op krachten te komen.. ik zelf nu 2 x longembolie gehad dus voor altijd aan de bloedverdunners...en controle... met positieve instelling kom je een heel eind. Succes en sterkte groetjes sylvia

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 10:09 uur
Reactie op Budje

Hoi lexie, neem de tijd om op krachten te komen.. ik zelf nu 2 x longembolie gehad dus voor altijd aan de bloedverdunners...en controle... met positieve instelling kom je een heel eind. Succes en sterkte groetjes sylvia

Dankjewel! Iedere dag gaat het weer een beetje beter! Daar ben ik trouwens wel heel bang voor, dat ik t nog n keer krijg

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 10:47 uur

Ze zeggen wel eens dat je een week thuis nodig hebt om te herstellen per nacht die je in het ziekenhuis gelegen hebt dus rustig aan en neem de tijd.

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 10:50 uur
Reactie op Daantje

Ze zeggen wel eens dat je een week thuis nodig hebt om te herstellen per nacht die je in het ziekenhuis gelegen hebt dus rustig aan en neem de tijd.

Dan heb ik nog ong 6,5 week te gaan :\">

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 11:22 uur
Reactie op lexie
Reactie op Daantje
Ze zeggen wel eens dat je een week thuis nodig hebt om te herstellen per nacht die je in het ziekenhuis gelegen hebt dus rustig aan en neem de tijd.

Dan heb ik nog ong 6,5 week te gaan :\">

Lekker, toch?
's middags Teletubbies kijken!

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 11:45 uur
Reactie op balling
Reactie op lexie
Reactie op Daantje
Ze zeggen wel eens dat je een week thuis nodig hebt om te herstellen per nacht die je in het ziekenhuis gelegen hebt dus rustig aan en neem de tijd.

Dan heb ik nog ong 6,5 week te gaan :\">

Lekker, toch?
's middags Teletubbies kijken!

Whahahahaha! Gelukkig heb ik een abo op storytel, lekker spannende boeken luisteren!

Login of registreer om te reageren
22-09-2017 om 12:26 uur
Reactie op lexie
Reactie op balling
Reactie op lexie
Reactie op Daantje
Ze zeggen wel eens dat je een week thuis nodig hebt om te herstellen per nacht die je in het ziekenhuis gelegen hebt dus rustig aan en neem de tijd.

Dan heb ik nog ong 6,5 week te gaan :\">

Lekker, toch?
's middags Teletubbies kijken!

Whahahahaha! Gelukkig heb ik een abo op storytel, lekker spannende boeken luisteren!

Good for you!

Een aantal jaren geleden lag ik op de bank te herstellen van een open hartoperatie en ja! Dan heb je de afstandsbediening in je hand en zap je zomaar langs 5 zenders met de Teletubbies. Ik had me bijna weer laten opnemen.
Uiteindelijk ook dat weer overleeft en is alles weer goed gekomen.

Login of registreer om te reageren