Ik heb copd!

19-09-2017 om 09:13 uur

Hallo allemaal!

Ik weet sinds vorige week dat ik copd heb. Ik ben pas 36, dus dat was wel een schok. Sinds gisteren ben ik met behulp van de huisarts gestopt met roken. Maar ow, wat is dat moeilijk! Ik gebruik wel pleisters (pillen gaan niet samen met mijn andere meds), maar die waren er vannacht afgegaan. Een bakkie koffie en graven in de asbak. Triest. Om 8.00 een pakje gehaald. Gelukkig smaakt het totaal niet door de pleisters.
Iemand ervaring met hoe je die eerste tijd doorkomt?

Groetjes, Raika

Login of registreer om te reageren
19-09-2017 om 09:57 uur

Ik wil je hier niet wegjagen of zo maar ga hier eens kijken.
Veel lotgenoten die elkaar steunen

Login of registreer om te reageren
19-09-2017 om 13:51 uur
Reactie op balling

Ik wil je hier niet wegjagen of zo maar ga hier eens kijken.
Veel lotgenoten die elkaar steunen

Bedankt voor de tip! Ik kan alleen de lotgenoten nergens vinden. Alleen mijn status.

Login of registreer om te reageren
19-09-2017 om 16:02 uur
Reactie op Raika
Reactie op balling
Ik wil je hier niet wegjagen of zo maar ga hier eens kijken.
Veel lotgenoten die elkaar steunen

Bedankt voor de tip! Ik kan alleen de lotgenoten nergens vinden. Alleen mijn status.

Klik linksboven op Overzicht.

Login of registreer om te reageren
21-09-2017 om 21:11 uur

De elektrische sigaret helpt mij door de eerste tijd heen!

Login of registreer om te reageren
21-09-2017 om 23:00 uur

Ik snoepte veel lolly's en dronk veel thee, en valeriaan tabletjes omdat ik zo onrustig sliep, met champix ben ik uiteindelijk echt gestopt maar dat lukt bij jou dus lastig ivm andere medicijnen.
Geef jezelf ook de rust in het begin, soms deed ik als het lukte( ivm andere werkzaamheden) overdag een dutje, want ik werd erg moe van het vechten tegen de drang.
Succes,groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
19-10-2017 om 22:46 uur

Hoi,
Ik weet niet of je al gestopt bent maar bij mij heeft het boek van Allen Car super geholpen met het stoppen, ik ben nog niet zo lang gestopt, de eerste dag wilde ik al opgeven totdat mijn zus me herinnerde aan dat boek (had ik al jaren in de kast liggen (!). Meteen begonnen met lezen en dag 2 ging stukken beter!

Login of registreer om te reageren