Forum slecht bereikbaar

01-10-2017 om 07:53 uur

Wat is er aan de hand dat het forum de afgelopen pakweg 24 uur zo slecht bereikbaar is?

Login of registreer om te reageren
01-10-2017 om 08:47 uur

Geen idee wat er aan de hand is maar ik heb dezelfde klacht.
Met de site zelf is weinig mis mee maar met de verbinding is het hommeles. Traag, traag, traag..........

Login of registreer om te reageren
Moderator
01-10-2017 om 14:18 uur

We zijn ermee bezig vermoeden is dat het een provider probleem is maar niet zeker
Voor nu doet hij het weer even!

Login of registreer om te reageren
01-10-2017 om 14:51 uur

Op allestoringen.nl staan de actuele storingen. Vandaag bevat de top-tien opvallend veel netwerkproviders, wat kan verklaren waarom het forum intermitterend onbereikbaar is en bovendien nog per regio wel of niet bereikbaar kan zijn. Houd moed, alles sal reg kom.

Login of registreer om te reageren
01-10-2017 om 15:11 uur

Ik kan via een omweg(oud mailtje/berichtje)op het forum komen, wanneer ik het gewoon probeer via www.longforum.nl krijg ik te lezen 403 forbidden??
Ik dacht ik geef het toch even door

Login of registreer om te reageren
Moderator
02-10-2017 om 11:22 uur

Heel goed Goudvisje!
ik krijg nu de melding dat het opgelost zou moeten zijn?
Deze problemen hadden te maken met server-technische issues. Het is nu opgelost!

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 11:26 uur

hier toch nog niet. Deskundigen forum werkt niet

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 11:27 uur

en dan met name de longartsen ..longadvies doet het wel

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 11:48 uur

@Gwenny, bij is het nu net opgelost, bedankt voor je reactie.
Eerst kon ik nog via een mail op de site komen , ook dit lukte niet meer, nu werkt het weer, alleen soms wat traag, maar dat ben ik ook, de site past zich aan mij aan;)
Het rare was wel dat ik via de mail 2 dagen geleden een bericht/notificatie kreeg op een topic bericht, geen privebericht,warrig verhaal maar vanaf toen ging de site vreemd doen.
Bedankt, Jolien

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 11:55 uur

En Dex heeft gelijk, bij mij werkt "vraag het de longarts"ook nog niet, krijg dan een pagina met allerlei tekens en regels

Login of registreer om te reageren
Moderator
02-10-2017 om 12:15 uur

Waar klikken jullie dan? Ik kom er wel op nml

Login of registreer om te reageren