slaapapneu en terugkoppeling op uw reaktie

19-10-2017 om 08:05 uur

Dank u wel voor de snelle reaktie, ik loop met zoveel vragen rond en ben zo onzeker op het moment . Ja de longarts staat vast, kan het zijn dat door mijn slaapapneu die ik had toen ik zwaarder was, meer dan 40 stops, dit nu het gevolg is. Ik heb met een cpap apparaat geslapen maar na mijn GBP heb ik daarmee mogen stoppen want ik had nog maar 7 stops en die zouden in het verdere afvalproces alleen maar afnemen zei de longarts toendertijd. Na mijn GBP zijn ook al mijn hartmedicatie gestopt, mijn ha had zoiets van, het hart moet dit aankunnen en heb natuurlijk wel mijn jaarlijkse kontroles nog gehad door de HA, mijn hartfalen stofjes zat elke keer op 27.....de kortademigheid heb ik al sinds mijn openhartoperatie en het leek iets minder te worden maar kwam toch weer terug en werd gegooid op geen konditie, had eerder altijd een scootmobiel en dacht dat ik wel zonder kon...heb nu al 2 keer meegemaakt dat ik zomaar omviel met mijn fiets en niet wist wat er was gebeurd, met alle gevolgen van dien. Ik lees jammer genoeg nu allemaal geen leuke berichten en hoop toch snel te horen wat ze eraan gaan doen. Groetjes Irene

Login of registreer om te reageren
24-10-2017 om 07:35 uur

Beste Irene,

Heel begrijpelijk dat je onzeker wordt als je zo maar omvalt met je fiets. Misschien toch maar beter om naar buiten te gaan met je scootmobiel, al begrijp ik dat je liever fietst. Is ook goed voor je conditie, maar ook een beetje gevaarlijk op dit moment, lijkt me. Hopelijk wordt snel duidelijk wat er aan de hand was. Verder zie ik in je mail geen vraag staan waar wij antwoord op zouden kunnen geven. We wensen je alle goeds en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
advieslijn

Login of registreer om te reageren
24-10-2017 om 09:05 uur

Dank je wel voor de reaktie, maar mijn vraag was of de slaapapneu die ik heb gehad en mss nog heb maar dan met minder stops, de oorzaak is van de PH?

Groetjes Irene

Login of registreer om te reageren