COPD Gold 4

11-11-2017 om 08:27 uur

Hallo ,ben ook nieuw hier.Heb best veel te veel meegemaakt en wil ook langs deze weg mijn belevenissen delen en ook ervaringen opdoen. Ben rond 2008 copd patient. Ook dikwijls ziekenhuis in en uit. Ook heel veel paniek aanvallen. Zomaar uit het niets......

Login of registreer om te reageren
11-11-2017 om 22:33 uur

Soeckie, sterkte en welkom op dit forum.

Login of registreer om te reageren
12-11-2017 om 15:16 uur

Heel veel sterkte Soeckie
Ik heb copd gold 4 en ook erg gevoelig voor paniek aanvallen,welke ik persoonlijk nog erger vind da benauwdheid. Wil jij mij hierover wat meer vertellen?
Groetjes helene

Login of registreer om te reageren
10-11-2021 om 06:27 uur

Ben sinds 27 September 2021 aan het revalideren in Breda . Dit is nu mijn zevende week , van de 10 weken revalideren . Zit hier om 3 redenen , COPD , paniekaanvallen en afvallen . Dit zijn mijn 3 doelen . Hier ben je ook niet alleen , een super verpleging en mede revalidanten. Het zijn onderhand vrienden en famailie,'s geworden. Zo'n hechte band hebben we nu....Ik raad het iedereen aan...........Tot zover , en probeer voortaan te updaten ....Grt............

Login of registreer om te reageren
10-11-2021 om 08:54 uur

Succes @Soeckie , zijn het paniek aanvallen of komt het toch door de benauwdheid, ik heb nl ernstige enge benauwdheid aanvallen, door copd, komt uiteraard paniek bij maar de oorzaak is de copd bij mij,gebruik je oramorph?dit kan ook helpen , sterkte 😘

Login of registreer om te reageren