Hoesten

27-11-2017 om 15:42 uur

Hoi
Ik heb een vraagje ben nu weer al 9 weken aan het hoesten soms tot kokhalzen toe ben daardoor vreselijk uitgeput zit nu aan de 4de Ab kuur en heb ook al 14 dagen prednison gehad en ab via infuus alle onderzoeken zijn goed en we weten het niet meer ook de longarts weet het niet meer !!!
Heeft nog iemand dit gehad ???

Login of registreer om te reageren
28-11-2017 om 12:18 uur

Hoi Lieke,

Wat naar voor je dat je zo aan het tobben en uitgeput bent.

Wanneer ik jouw stukje lees roept het bij mij de vraag op
Waarvoor heb je AB en prednison gekregen?

Lijkt mij nml nogal sterk dat ze je dat zonder rede geven.
Misschien als dat duidelijk is kunnen wij hier misschien beter een antwoord geven.

Login of registreer om te reageren
28-11-2017 om 12:40 uur

Ik heb 27 sept 2 ab kuren gehad daarna 13 okt 7 dagen ab via infuus daarna op 24 oktober 14 dagen 60 Mg prednison en 20 november voor 10 dagen ab kuur.
Longarts weet echt niet waar het vandaan komt en probeer van alles zodat het verminderd scan gehad uitgebreid bloed onderzoek maar alles is goed!!!!

Login of registreer om te reageren
28-11-2017 om 14:31 uur

Akelig voor je, ik heb het nog niet gehad maar wel deze week te maken met ineens een verslechtering van mijn astma. Ben je ergens allergisch op gaan reageren misschien? Iets waar je eerder nooit last van had?
Naast de reguliere medicatie, zou je kunnen onderzoeken waar je nog meer baat bij hebt. Als ik erg wanhopig ben bid ik maar om hulp, ik geloof niet meer in God, maar ga er dan vanuit dat er toch een oplossing/ steun of hulp komt waardoor je deze situatie beter aan kunt/uit kan houden...
Goed dat je hier ook om hulp vraagt. Heel veel sterkte toe gewenst

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 17:35 uur

Hoi Lieke,

Wat vreselijk die uitputting.
Welke onderzoeken heb je gehad en op basis van welke
(vermoedelijke?)diagnose heb je zoveel medicijnen gehad?
Ik ben zelf ook ‘patient’ met heel veel hoesten en aan begin van onderzoeken. Ik lees en leef aandachtig met je mee.
Sterkte en ik hoop voor jou op zoveel mogelijk herstel of op z’n minst een oplossing om dit draaglijker te maken voor je.

Vriendelijke groeten van Eline

Login of registreer om te reageren
21-12-2017 om 12:47 uur

Hallo,

Ik hoest ook veel. De laatste 4 maanden, huisarts zeg t infectie, daarna nog een infectie van de holtes gehad, ab gehad maar ik hoest nog steeds, voel continu een soort aandrang tot hoesten.
Ik vraag me nu af of het zinvol is om hiervoor ventolin te gebruiken?

tavy

Login of registreer om te reageren