Naar longen laten luisteren of niet?

03-12-2017 om 10:35 uur

Goedemorgen,
Ik twijfel of ik een bezoek aan de ha zal brengen. Begin november ziek geweest en na ong 2 weken hersteld. Nu sinds afgelopen donderdag flinke keelpijn en vermoeid. Gisteren koorts en gewoon niet lekker voelen. Vannacht eigenlijk niet geslapen en nu benauwd met pijn voorkant en rechterschouder.
Ik twijfel zo , wil ook niet voor niets bij ha op de stoep staan....
Iemand die hier ook over twijfelt?

Login of registreer om te reageren
03-12-2017 om 12:52 uur

Benauwdheid is niet niks! Dus voor niks ga je sowieso niet!
Een huisarts moet laagdrempelig te bezoeken zijn, en benauwdheid en koorts zijn serieuze klachten. Zou gewoon een afspraak maken!!

Login of registreer om te reageren
03-12-2017 om 13:35 uur

Dank voor je bericht.
Voel me inmiddels slechter en benauwder dan vanmorgen.
Bij geen verbetering morgen zal ik de ha bellen......

Login of registreer om te reageren
05-12-2017 om 11:26 uur

Gisterochtend naar ha geweest en doorgestuurd naar zkh voor longfoto en bloedafname. Helaas toch longontsteking en nu aan de antibiotica. Hoop dat ik snel meer energie krijg.

Login of registreer om te reageren
06-12-2017 om 09:23 uur

Mij laten ze naruim 2 weken staan. is te druk. mag nu bellen tussen 11 en 12. gister hp gesloten mijn longarts morgen pas tijd eind vd middag om mij te bellen. raden mij aan ook de ha te bellen.

Ass zegt u klinkt niet benauwd. nou echt wel ze mij vanacht moeten horen.

Heb astma en puf al extra.

Pijn op mn rug plat slapen gaat niet. werk wel ivm zzp.
mijn vriend zei al eerder jee ga naar ha je klinkt zo benauwd niet normaal.

Wacht 11 uur af. maar ga anders een andere huisarts nemen.

wat n maatschappij leven wij??

Login of registreer om te reageren
06-12-2017 om 19:25 uur

Huisartsen zijn net mensen. Er zijn goede en slechte. Daarbovenop nog assistentes die diagnoses stellen, wat eigenlijk wettelijk verboden is maar door het Ministerie als onvermijdelijk wordt beschouwd. De assistente mag wel een voorselectie maken om de huisarts uit de wind te houden. Maar een assistente die de diagnose “niet benauwd” stelt? Probeer een solopraktijkje te vinden in plaats van een gezondheidsfabriek.

Login of registreer om te reageren