Hallo,felle pijn in mijn longen

02-01-2018 om 23:25 uur

Hoi,ik heb al 3jaar elke dag pijn in mijn longen veel onderzoeken gehad zoals hart, asbest, allergie ,reflux ,schildklier enz....
Ik heb heb felle pijn in mijn longen en bovenrug.ze hebben allen maar hyperventilatie gevonden maar ik kan er niet meer tegen ademhalingsoefeningen helpen niet,inademen doet fel pijn en duurt de hele dag ook nacht . Ik sta s'morgens op met felle pijn en duurt de hele dag

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
10-01-2018 om 08:02 uur

Beste Sibel
Ik vind het heel naar voor u dat u pijn heeft in de longen zonder dat daar een verklaring voor is gevonden tot nu toe en dat het al 3 jaar aan de gang is. Als het onverklaarde pijn is lijkt het soms ook moeilijker om er iets aan te doen. In de VU is er een speciale poli voor somatisch onverklaarde klachten zoals ze dat noemen. Misschien is dat iets voor u? Of als u ver weg woont is er iets bij u in de buurt dat erop lijkt. De behandeling is meer gericht op hoe ga je met de pijn om en wat kunnen we er aan doen.

Met vriendelijke groet, Serge van Wolferen

Login of registreer om te reageren
10-01-2018 om 15:08 uur

Ik zou in jou geval zeker een doorverwijzing vragen naar een pijnkliniek. Hopelijk kunnen ze je daar wel helpen.
Ik ben zelf onder behandeling omwille van ondraaglijke pijn na een longoperatie. De pijn is niet weg, maar is door de behandelingen en aangepaste medicatie wel draaglijk, en ik kan terug beter slapen.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren