Ik weet niet beter, maar hoor het ook graag van anderen

03-01-2018 om 15:03 uur

Hallo,

Sinds een tijdje heb ik een account op het Longforum, terwijl ik al van kleins af aan weet dat ik Alpha-1 heb. Voor veel mensen in mijn omgeving een onbekende ziekte, maar voor mij helaas een hele bekende. Nu ik ouder word begin ik steeds meer op internet te zoeken naar behandelingen en lotgenoten. Ik ken namelijk niemand die ook Alpha-1 heeft en hoor nooit ervaringen van anderen terwijl ik daar juist zo benieuwd naar ben.

Ik vind het fijn om alles van iedereen te lezen, maar soms ook beangstigend ik weet niet of er meer mensen zijn die dit hebben. Maar je weet ongeveer hoe het kan zijn als je ouder wordt en dat is soms wel eens eng...

Graag hoor ik ervaringen van anderen met een Longziekte en hoe zij dagelijks ermee omgaan, of misschien juist geen last hebben. Ik krijg nu ik wat ouder ben helaas wat meer last, maar sporten kan ik nog wel zonder ventolin doen.

Ik hoor het wel :).

Groetjes!

Login of registreer om te reageren
04-01-2018 om 08:54 uur

Beste Adjee260491,
Er zijn op dit forum zeker lotgenoten.
Ik heb Alpha-1 vaker voorbij zien komen.
Het zoeken in oudere topics kan wellicht
waardevol zijn. Ik heb zelf astma en weer eigenlijk
niets van jouw longziekte.

Login of registreer om te reageren
04-01-2018 om 09:06 uur

Beste Joop,

Bedankt voor je berichtje! Ik heb inderdaad wat opgezocht maar dit is echt van jaren geleden.
Ik kan het inderdaad een keer proberen. Vervelend dat je astma hebt, hopelijk heb je er niet teveel last van.

Groetjes :)!

Login of registreer om te reageren