Kennismaking

11-01-2018 om 09:01 uur

Goedemorgen forumleden,
Mijn naam is Marten, sinds mijn vroege jeugd al longpatient, nu 70 jaar en " still going strong"! De laatste jaren onder goede controle en begeleiding van EMC Rotterdam. Vervelend is de combinatie van bronchiëctasieën, lastig woord, en pseudomonas. Volgens mij ben ik aan de laatste antibiotica variant begonnen, dus het wordt het tijd om de ramen open te zetten en eens te kijken of er andere therapieën zijn. Dat met die bacteriofagen lijkt me wat, maar om nu naar de Oekraine te reizen..... Is er op dit moment een instantie die hier mee bezig is? Er is een petitie te tekenen die oproept tot Nederlands onderzoek, is dit iets voor het Longfonds om de schouders er onder te zetten? Zijn er nog andere forumleden die hier interesse voor hebben? Ben benieuwd!

Login of registreer om te reageren
11-01-2018 om 09:42 uur

Hoi Marten,

Welkom op dit forum.
Ik maak sinds eind vorig jaar gebruik van dit forum en er staan af en toe interessante zaken op, evenals ervaringen van longpatienten waar je veel aan hebt.

Sinds de uitzending van Radar volg ik het item over bacteriofagen met belangstelling alhoewel ik nog maar 1x met antibiotica te maken heb gehad vanwege mijn eerste longontsteking.

Succes en sterkte hier op het forum.

Groet
Boemer

Login of registreer om te reageren