hoi Allemaal

21-01-2018 om 13:08 uur

Ik ben nieuw hier op het forum en zal me even voorstellen. Ik ben Diana 41 jaar en woon in de NOP. Samen met mn man hebben we 3 kinderen en runnen we een gezinshuis; dwz dat er 2 pleegkinderen met een behoorlijke rugzak bij ons wonen. Verder ben ik sinds september samen met een vriendin een eigen bedrijfje gestart in het maken en verkopen van exclusieve kinderkleding.

Als jong meisje had ik al last van astmatische- bronchitis. Na vorig jaar flink de griep te hebben gehad en er niet goed bovenop te komen ben ik doorgestuurd aar de longarts. Die concludeerde dat door de langdurige griep mijn longen niet genoeg tijd hebben gehad om te herstellen en ik nu dus astma heb. Door veel medicatie ben ik toen goed opgeknapt en had er weinig last meer van.
Nu sinds begin dec weer erg aant kwakkelen en begint t tot me door te dringen dat het toch meer invloed op mn leven gaat hebben dan ik verwachtte en had gehoopt.
Ben nu veel aan het lezen hier op het forum om meer te weten te komen over astma en hoe ik daar het beste mee kan omgaan.

Een heel verhaal geworden......zoals gezegd hoop ik hier veel te leren en tips en trucks te ontvangen hoe je astma in je dagelijks leven het besste kunt inpassen......

Tot spreeks, groetjes Diana

Login of registreer om te reageren
22-01-2018 om 09:47 uur

Hoi Diana,

Welkom op dit forum en hoop dat je hier antwoorden vind die je verder kunnen helpen.

Groeten

Boemer

Login of registreer om te reageren