Allergie voor weekmakers word mij fataal.

15-02-2018 om 08:17 uur

Beste mede patiƫnten

Ik ben vorige week gecontroleerd op het uitbreiden van mijn allergieen met de in Europa 120 meest voorkomende allergien tes.
Bij de controlle van de dermatoloog zei hij na het aanhoren van mijn klachten van de afgelopen zomer, dat ik dood zou gaan als ik in Nederland blijf wonen.
Ik denk dat ik door deze allergie problemen ga krijgen met mijn slaapapneu apperatuur want dat zit vol met week makers, heeft er iemand van jullie ervaring met deze allergie en wat zijn de oplossingen hier voor?

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 14:45 uur

Hallo Inflatable,
Ik heb geen oplossing voor je, want ik ben een leek op allergie gebied.
Ik vind het verschrikkelijk voor je om te horen, dat je er zo voor staat. Ik wist niet, dat deze allergie bestond.
Ik weet niet zo veel van allergiƫn, maar heb wel eens gehoord van jonge mannen in Zwitserland of Oostenrijk, die een zonne-allergie of zo iets hadden en daarom een bunker onder de grond hebben gebouwd (hun ouders) en enkel daar leven moeten.
Kun jij naar het buitenland gaan? Is het acuut nodig? Ik weet het niet, maar misschien kan het Rode Kruis iets voor je doen? Of heb je misschien andere hulpbronnen?

Login of registreer om te reageren