Griep en keelontsteking.

16-02-2018 om 11:29 uur

Zoals zoveel mensen heb ik ook de griep gekregen nu bijna een maand terug. Na 2,5 week voelde ik me wat beter, op dat moment sloeg er een keelontsteking toe (althans, ik denk zelf dat dat het was) Daar ben ik goed beroerd van geweest met koorts, heel veel hoesten, pijnlijke keel, hoofdpijn en algeheel ziektegevoel. Sinds gisteren voel ik dat de koorts weg is en voel ik me ook gelijk een stuk beter, ik kan ook af en toe wat dik slijm ophoesten (geel) . Gisteren had ik wel bij het hoesten een vreemde pijn die ik niet ken diep in mijn rug. Vandaag voel ik die pijn ook in mijn zij en naar voren. Heeft iemand hier een visie over?
Naar de huisarts is voor mij altijd een drempel, dus alleen als het niet anders kan. Vast bedankt voor de genomen moeite.

Login of registreer om te reageren
16-02-2018 om 12:17 uur

Spiertje verrekt dor t hoesten? Dat gebeurd vaak Paracetamol zal dan helpen.

Login of registreer om te reageren
16-02-2018 om 16:21 uur

Bedankt voor de reactie emsepems.
Spiertje verrekt, heb ik ook aan gedacht. Ik gebruik al oxycodon, naproxen, amitriptyline en diazepam (rug/nekpatient). Maar de pijn is best intens, houdt een aantal uren aan en is dan weer een aantal uren weg, vandaar mijn twijfel. Vanmiddag begon de pijn ook aan de andere kant van het lichaam. Maar goed, het gaat wel weer over.
Omdat nu de koorts weg is, denk ik ook niet dat er iets ergers aan de hand is.
;)

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 09:17 uur

Beste ModeB,

Naar aanleiding van je laatste opmerking hebben we besloten je vraag niet door te sturen naar de longarts. Bij twijfel wel naar de huisarts gaan, hoor!
Succes met je herstel.

Met vriendelijke groet,
de Advieslijn

Login of registreer om te reageren