Even voorstellen

21-03-2018 om 19:28 uur

Dag allen,

Na even twijfelen heb ik toch maar besloten om de stap te maken om me aan te melden voor dit forum.
Ik ben Nijntjelief, 37 jaar. In september is er bij mij door de huisarts met een longfunctietest astma geconstateerd.

Als kind had ik chronische astmatische bronchitis, maar ik ben er vanuit gegaan dat ik hier overheen gegroeid was. Wat, zoals ik nu begrijp, helemaal niet kan.

Ik heb besloten om me aan te melden na een nare winter, waarin ik grotendeels ziek ben geweest. Ik ben op zoek naar lotgenoten en wil heel graag weten wat ik kan doen om mijn gezondheid beter onder controle te krijgen. Verder merk ik bij mijn ‘opperbaas’ heel weinig begrip voor deze ziekte, wat me frustreert.

Ik ben heel nieuw in de astma wereld, maar ik vraag me af of jullie ook met dit onbegrip te maken hebben?

Login of registreer om te reageren
21-03-2018 om 20:38 uur

Hee welkom op dit forum!
Ik heb sinds eind oktober astma en loop vooral nog tegen mezelf aan. Ik wist zelf heel de impact er niet van en ben alles nog aan het uitvogelen. Qua omgeving heb ik mazzel dat ik nog op school zit en een super slb’er heb die heel erg meedenkt.

Login of registreer om te reageren