ervaring met Seebri breezhaler

24-04-2018 om 21:31 uur

Goedendag allemaal,

Heb een vraag heeft iemand ook er ervaring met Seebri breezhaler, heb dit gekregen als alternatief voor Spiriva van de LA.

De berichten die ik kon vinden op het fortum dateerde uit 2013...

met vriendelijke groet Youki

Login of registreer om te reageren
25-04-2018 om 11:24 uur

Die had ik vroeger voor ik Foster en Ventolin, en Eklira genuair kreeg. Aan de Seebri breezhaler had ik niet genoeg, die zover ik weet meer bedoeld is als onderhoud medicatie en niet bij acute aanvallen geschikt is.

Login of registreer om te reageren
26-04-2018 om 17:15 uur

Beste Youki,

Ik vond de Seebri vooral een onhandig apparaatje met die capsule, echt een gedoe! Zeker als je trilt van je andere medicatie en als je artrose in je vingers hebt. En ik kreeg daar heel erg een droge mond van en moest hoesten bij het inhaleren.

Ik heb nu de Spiriva respimat, werkt bij mij net zo goed. Een veeeeeeel handiger apparaatje en de droge mond is minder en hoef er nauwelijks van te hoesten.

Groeten,
Anne

Login of registreer om te reageren
29-08-2019 om 21:09 uur

Gebruik Seebri al lang mazr kan niet zeghen of het echt hrlpt. Toch nog ernd met longarts over hebben. Krijg vaak ern capsule niet lerh; ligt aan mij, eegt de fabrikant.

Login of registreer om te reageren
29-08-2019 om 21:39 uur
Reactie op nottebohm

Gebruik Seebri al lang mazr kan niet zeghen of het echt hrlpt. Toch nog ernd met longarts over hebben. Krijg vaak ern capsule niet lerh; ligt aan mij, eegt de fabrikant.

Gebruik Seebri al lang maar kan niet zeggen of het echt helpt. Toch nog eens met de longarts over hebben. Krijg vaak een capsule niet leeg; ligt aan mij, zegt de fabrikant.

Login of registreer om te reageren
31-08-2019 om 17:31 uur

@youki ik had ook de seebri breezhaler en werkte voor mij niet top. Ik heb nu de ultibro, zijn broertje en dat werkt wel voor me!

Login of registreer om te reageren