longontsteking en copd en levercirosse

28-04-2018 om 09:32 uur

hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 57 en heb een longontsteking daarnaast heb ik copd gold 1 en een levercirosse die stabiel is ik heb een kuur gehad van amoxiline 500 mg en puffers voor de benauwdheid dit hielp niet nu heb ik weer een kuur doxycyline 100 mg en nieuwe puffers ipratropiumbromide 20 microgram 4 x per dag inhaleren dit werk wel redelijk goed mijn vraag is dan eigenlijk hoelang blijf ik zo benauwd en onwijs moe ik slaap veel en als ik heb gedoucht ben ik doodmoe ik heb het nu ruim 2 weken en word eigenlijk alleen maar moeier ook de koorts blijft heel erg verschillen dan weer 38 gr dan weer 37.2 zondag is deze kuur klaar en maandag moet ik terug naar huisarts mijn eetlust is ook niet meer wat het geweest is ik eet nu wel maar kleine beetjes iemand enig idee of ervaring ermee?
alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
liefs van marianne.

Login of registreer om te reageren
29-04-2018 om 12:47 uur

Hoi Marianne heel vervelend allemaal voordat je echt opgeknapt ben van een longontsteking kan best wel twee maanden duren en ook de moeheid allemaal zo herkenbaar. Wel de vinger aan de pols houden bij de huisarts zij zijn toch de deskundigen. Maak het bespreekbaar morgen sterkte.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren