vakantie

02-05-2018 om 12:32 uur

mijn naam is Riny, ik ben 72 jaar en heb al een flink aantal jaren copd.Ja, dikke bult eigen schuld! Al tijd heel veel gerookt, maar nu al 19 jaar niet meer. Ik ga naar Mexico, het is daar niet zo geschikt voor longpatienten. De long verpleegkundige raadde me aan een rollator mee te nemen. Ik las ergens ook iets over een loopfiets. Iemand ervaring met deze hulpmiddelen?

Login of registreer om te reageren
02-05-2018 om 15:34 uur

Welkom hier, ik zou eerst informeren bij een reisorganisatie hoe het echt is in Mexico, heb je straatjes met keien enz?dat is niet makkelijk lopen met rollater of loopfiets.
Zelf ooit rolstoel naar een klein duits dorpje meegenomen, met van die straatjes met keitjes, dat was niet te doen, wielen kwamen steeds vast te zitten.
Ikzelf heb geen loopfiets of rollator, wel rolstoel en scootmobiel.
En genoeg medicijnen meenemen en noodmedicatie.
Ik wens je wel een fijne reis natuurlijk, ach en eigen schuld dikke bult, zo wordt er hier niet gedacht gelukkig, als we alles van te voren wisten....;)
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
10-05-2018 om 18:02 uur

M'n oom heeft een elektrische loopfiets. Maar weet niet of dat wel een optie is voor Mexico....

Hele fijne vakantie!

Login of registreer om te reageren
11-05-2018 om 12:54 uur

Ik heb lang een loopfiets gehad ik vond geweldig en erg fijn. Inmiddels verkocht via de leverancier, wegens mijn rug klachten. Er zijn ook leveranciers die een test dag hebben voor deze middelen. Dan maak je met een groepje op diverse fietsen een dagtocht.

Succes.

Login of registreer om te reageren