astmatisch of astma ?

04-05-2018 om 16:55 uur

hallo , hier ben ik weer . Ik heb hooikoorts , volgens longarts allergisch voor kruiden . Ideaal weer dus nu ! Ik zal even mijn verhaal uitleggen : in 2012 longlobectomie linkeronderkwab carcinoid , 2 weken geleden op controle geweest , alles goed , scan prima . Nu met dit weer heb ik sinds enkele dagen weer jeuk in ogen , neus , oren enz... kortom hooikoorts . Ik neem hiervoor allegratab en wat neusdruppels . Maar nu merk ik dat ik echt benauwd word als ik buiten kom , zo aanvalsgewijze , dichtgeknepen gevoel op borst , keel , luchtwegen . Moe . Lijkt mij astma aanvallen . Ik heb dat toch wel jaarlijks met mooi weer wat maar vandaag echt hevig . Is dit nu astma ? of astmatische klachten ?

Login of registreer om te reageren
17-05-2018 om 07:50 uur

puffer gekregen , pilletjes enzo , het blijkt dus astma te zijn . Niet leuk ! Het is echt erg dit jaar met de pollen ; maar ja ik zal niet de enige zijn .

Login of registreer om te reageren
25-05-2018 om 13:30 uur

hallo allemaal even proberen als het lukt om op het forum te komen en mij voorstellen ik heb sinds anderhalf jaar astma na een longontsteking, en kan er moeilijk mee om gaan, zit ik hier goed om ervaringen uit te wisselen? alvast bedankt.

Login of registreer om te reageren