Ziek van de lucht

03-06-2018 om 20:25 uur

Hi....ik ben al drie maanden aan het sukkelen met mijn longen. Ik gold 4 en longemfyseem. Iedereen als ik met warm weer naar buiten ga op mijn scootmobiel...Doe wat boodschappen Enzo en kom dan thuis binnen een paar uur wordt ik ziek..Doodmoe en veschrikkelijk kort van adem en een hartslag van 115. Ffff dit is bijna niet voltehouden. Is dit het Weer. De pollen.. ik weet het niet. Moedeloos word ik ervan. ..ik zou dan de hele zomer binnen moeten zitten en het voorjaar. Ik slik al tabletjes voor de allergie. .perdnison 10 mg perdag. Gebruik berudual en foster... Wie herkent dit??
Dank je

Login of registreer om te reageren
03-06-2018 om 20:26 uur
Reactie op beppie52

Hi....ik ben al drie maanden aan het sukkelen met mijn longen. Ik heb gold 4 en longemfyseem. Iederkeer als ik met warm weer naar buiten ga op mijn scootmobiel...Doe wat boodschappen Enzo en kom dan thuis binnen een paar uur wordt ik ziek..Doodmoe en veschrikkelijk kort van adem en een hartslag van 115. Ffff dit is bijna niet voltehouden. Is dit het Weer. De pollen.. ik weet het niet. Moedeloos word ik ervan. ..ik zou dan de hele zomer binnen moeten zitten en het voorjaar. Ik slik al tabletjes voor de allergie. .perdnison 10 mg perdag. Gebruik berudual en foster... Wie herkent dit??
Dank je

Login of registreer om te reageren
05-06-2018 om 06:59 uur

Wat ellendig dat je steeds ziek wordt, misschien toch even overleggen met de longarts?
Ik heb het wel extra benauwd met hitte en hoge luchtvochtigheid en doe echt minder op die dagen, ik zit dan ook veel binnen jammer genoeg.
Sterkte, Jolien

Login of registreer om te reageren