Armand

06-06-2018 om 04:10 uur

Hallo ik heb hier jaren geleden al wat eens wat geschreven
Ik ben 41 jaar

Login of registreer om te reageren
06-06-2018 om 04:16 uur

Ik ben nu veel afgevallen van 135 kilo na 85 en ben nu iedere dag aan sporten
Ook ben ik nu 2 jaar gestopt met 60 sigaretten per dag te roken
Mijn longvolume is nog 76% dus 24% stuk gerook
Ik hoop zolang mogelijk met sporten en gezond eten stabiel te blijven want ik ben pas 41 jaar
Ik wens iedereen een fijne dag mvg Armand

Login of registreer om te reageren
06-06-2018 om 10:04 uur

Wow, knap hoor, Armand!
Zowel het (niet)roken als het afvallen.

Zelf zit ik stabiel op +/- 98kg maar 10 kg eraf gaat me om verschillende reden niet echt lukken.
Zittend beroep en zo en een verschrikkelijke aversie tegen sporten. Je kan het maar hebben.
Wel een gewandeld maar van A naar A vond ik niet echt spannend.
Maar goed. Het gaat om jou en de omstandigheden in acht genomen, heb je een prima prestatie neergezet.
Mag je trots op zijn.

Login of registreer om te reageren
06-06-2018 om 13:11 uur
Reactie op balling

Wow, knap hoor, Armand!
Zowel het (niet)roken als het afvallen.

Zelf zit ik stabiel op +/- 98kg maar 10 kg eraf gaat me om verschillende reden niet echt lukken.
Zittend beroep en zo en een verschrikkelijke aversie tegen sporten. Je kan het maar hebben.
Wel een gewandeld maar van A naar A vond ik niet echt spannend.
Maar goed. Het gaat om jou en de omstandigheden in acht genomen, heb je een prima prestatie neergezet.
Mag je trots op zijn.

Jawel u lukt dat ook en kwa sport er zal toch wel iets zijn wat u leuk vind

Login of registreer om te reageren
06-06-2018 om 14:07 uur
Reactie op Armand
Reactie op balling
Wow, knap hoor, Armand!
Zowel het (niet)roken als het afvallen.

Zelf zit ik stabiel op +/- 98kg maar 10 kg eraf gaat me om verschillende reden niet echt lukken.
Zittend beroep en zo en een verschrikkelijke aversie tegen sporten. Je kan het maar hebben.
Wel een gewandeld maar van A naar A vond ik niet echt spannend.
Maar goed. Het gaat om jou en de omstandigheden in acht genomen, heb je een prima prestatie neergezet.
Mag je trots op zijn.

Jawel u lukt dat ook en kwa sport er zal toch wel iets zijn wat u leuk vind

Ik was geboren met een hartafwijking en inspanning was dus uit den boze.
Nooit geleerd om me echt fysiek in te spannen en die keren dat ik wel moest haat ik hartgrondig.
Inmiddels 2x het hart gerepareerd maar nooit geleerd is nooit gedaan.
Een eind wandelen wil ik nog wel. Als ik maar weet waarheen en liefst een andere weg terug.
Nu is het zo dat je een weg twee maal kunt gebruiken: Heen en terug. Maar omdat nu elke dag te doen.

Als het over het nut en noodzaak van bewegen gaat dan moet ik altijd denken aan dat beroemde interview van David Frost met Winston Churchill waarin hij vroeg naar zijn geheim van "old age".
Winston antwoordde met vinger omhoog : "No sports"!

Ik weet ook wel dat wat bewegen een mens ten goede komt dus ik probeer er wat aan te doen maar van harte gaat dat niet.

Tsja, "sport die ik leuk vindt". Schaken, dammen, bridge.............maar die flauwe grap is al zo vaak gemaakt.

Login of registreer om te reageren
06-06-2018 om 18:20 uur

Balling ....ik weet het!!!! Je hebt een hond nodig en dan nog een leuke ook!! Neem maar een Airedale Terriƫr!!
Zo lief....

Login of registreer om te reageren
07-06-2018 om 08:24 uur

@Laurina
Haha! Nou, dikke pech.
Ik heb een bloedhekel aan dieren maar vooral aan honden. Die blaffen altijd en moeten het liefst bij nacht en ontij hun behoefte doen. En dan doen ze dat niet eens keurig in het daarvoor bestemde zakje. Nee! het liefst in de voortuin van de buren wat me weer een week zal gaan kosten om dat recht te breien.

Als het dan toch moet, een beest, dan een schildpad. Die kan ik nog wel bijhouden. Ook al schijnen die nogal venijnig te kunnen bijten.

Ik weet het: Allemaal excuses om maar niet vanachter de computer vandaan te komen.
Ik hou het voorlopig maar op lopen van A naar A. Verstand op nul en maar kijken op m'n stappenteller.

@Armand
Je voorsteldraadje wordt nu wel erg vervuild. Excuses daarvoor.

Login of registreer om te reageren