Onderzoek longen naar het maken na röntgenfoto nu CT scan en longpunctie onderzoek, wat nu??

18-06-2018 om 08:05 uur

Ik had de laatste tijd veel last van kortademigheid en extreem vermoeidheid aanvallen, toen heeft de huisarts met spoed een röntgenfoto laten maken en de longarts was zeer bezorgt , er was een zwelling te zien in de rechter long en mijn lymfeklieren tussen de longen zijn opgezwollen, nu heeft de longarts met spoed bloedonderzoeken, CT scan en longpunctie onderzoek aangevraagd, bloed onderzoek heb ik net gehad, morgen longfunctie onderzoek en vrijdag de CT scan en volgende week maandag de dag van de waarheid, krijg ik alle uitslagen.

De angst is groot, ik ben in tussen flink aan het googelen gegaan met wat het kan zijn, en vele berichten en symptomen wijzen richting longkanker, ik ben dus daar heel erg bang voor, veel van de symptomen die op vele dokterssites staan komen overeen maar niet allemaal.

Mijn symptomen zijn:

Kort kortademigheid , soms pijn op de borst, hele tijd moe, kriebel hoest, maar niet de hele tijd, soms heel koud of juist bloed heet.

Het worden 7 moeilijke dagen, heel lang wachten, spookt de laatste dagen veel door mijn hoofd, zelfs de vraag ga ik nu dood, ben zelfs onbewust begonnen met mijn uitvaart te regelen, zoals muziek enz.

wil graag via deze weg de ervaringen delen.

Login of registreer om te reageren
19-06-2018 om 06:12 uur

@smiljana1979
Zoals je zult begrijpen heb ik geen oplossingen.
Wil je via deze weg heel veel sterkte wensen in een moeilijke
tijd.

Login of registreer om te reageren
23-06-2018 om 17:04 uur

Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk hebt nu, dat wachten in onzekerheid is ontzettend lastig.
Ik hoop voor jou dat het toch gaat meevallen.
Moed houden hé!

Login of registreer om te reageren